بازار فروش کاشی دیواری ارزان قیمت رونق فراوانی دارد چون مشتریان می توانند با کمترین هزینه ممکن آن را تهیه کنند چون در این نوع فروش محصول به طور مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود کاشی یکی از مصالح ساختمانی محسوب می شود که از خاک رس و سفال تهیه می شود از این محصول ساختمانی و بهداشتی در داخل ساختمان و در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی استفاده می کنند و به هیچ عنوان نباید از کاشی برای بیرون از ساختمان هم استفاده شود.

بازار فروش کاشی دیواری ارزان قیمت

چگونه کاشی دیواری ارزان بخریم؟

چگونه کاشی دیواری ارزان بخریم؟

برای خرید کاشی دیواری ارزان قیمت می توانید به مجوعه فروش ما سری بزنید چون ما محصول را با قیمت درب کارخانه عرضه می کنیم و شما می توانید با این نوع خرید از مزیت های آن بهره مند شوید. انواع نمونه های کالا باعث شده خرید آن روز به روز افزایش یابد به همین دلیل ما به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم: 

  • کاشی دیواری : از این نمونه بر روی دیوار های داخل ساختمان استفاده می کنند و به خاطر این که در حرارت پایینی تولید می شود. شفاف تر می باشد و در مقایسه با کاشی کف جذب آب بیشتری دارد. به همین دلیل لعاب آن شفاف تر می باشد. از این نمونه به هیچ عنوان نباید در نمای بیرون از ساختمان استفاده کرد. علاوه بر این کاشی دیواری را هرگز نباید به عنوان کاشی کف استفاده کرد.
  • کاشی کف : این نمونه ها در داخل ساختمان و کف آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شوند. این نمونه در مقایسه با کاشی دیوار در حرارت بالای پخته می شود به خاطر همین جذب آب کمتری دارد. این مدل ها بسیار مقاوم می باشند و دچار سایش نمی شوند. از کاشی کف می توان به عنوان کاشی دیوار استفاده کرد. این مدل ها نسبت به کاشی دیوار ضخامت بیشتری دارند.
  • کاشی پرسلانی: این نمونه ها از بهترین مواد اولیه و درجه یک تولید شده اند و به خاطر این که در حرارت بالای 1200 درجه تولید شده اند بسیار مقاوم می باشند. به خاطر همین می توان در مکان های پر و رفت آمد و فضاهای باز از آن ها استفاده کرد.
  • کاشی گرانیتی: این نمونه ها در واقع همان کاشی های پرسلانی بدون لعاب می باشند که صیقلی هستند و همانند کاشی های پرسلانی کیفیت و مقاومت عالی دارند. در این جا لازم است به این نکته مهم توجه کنیم که کاشی گرانیتی هیچ ربطی به سنگ گرانیتی ندارد.

قیمت انواع کاشی دیواری سال جاری

قیمت انواع کاشی دیواری سال جاری

قیمت کاشی دیواری سال جاری بسته به کیفیت، نوع برند، محل خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد علاوه بر این سود تولید کنندگان، دلالان و واسطه گران هم روی قیمت تاثیر گذار می باشد همچنین روش پخت آن هم می تواند روی نرخ تاثیر گذار باشد به همین دلیل ما به دو روش پخت آن اشاره می کنیم.

  • تک پخت: در این روش در حرارت بالای بدنه کاشی و لعاب آن داخل کوره می روند و با هم پخته می شوند. برای پخت کاشی های پرسلانی که مقاومت بالای دارند از این روش استفاده می کنند.
  • دو پخت: برای پخت انواع کاشی دیواری از این روش استفاده می کنند و همان طور که از نامش پیداست دو بار کاشی پخته می شود. یعنی یکبار بدنه آن وارد کوره و پخته می شود و یک بار دیگر لعاب آن داخل کوره و پخته می گردد.

  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید