امروزه تولید کننده انواع کاشی گرانیتی کف در ایران، به جهت بهره گیری از معادن خوب خاک در کشور، از رونق بسیار خوبی برخوردار است که سبب شده با توجه به میزان ظرفیت بالای تولید این نوع محصول عمده با درجه کیفی و کمی در سطح استانداردهای بین المللی و نیز در زمره کشورهای شناخته شده از لحاظ صادراتی قرار گیرد که بسیار حائز اهمیت از لحاظ اقتصادی می باشد.

همچنین تولید انواع این محصولات وابسته به آن مانند انواع چسب کاشی و سرامیک در صنعت ساختمان سازی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

تولید کننده انواع کاشی گرانیتی کف

مشخصات کاشی گرانیتی کف درجه یک

مشخصات کاشی گرانیتی کف درجه یک

شرکت‌ های زیادی در زمینه‌ تولید و توزیع کاشی و سرامیک در ایران فعالیت دارند که اغلب آن‌ ها دارای سوابق درخشان و نیز دارای تنوع کیفیت بالای محصول می باشند که این شرکت ها با استفاده از پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا جهت تولید انواع کاشی و سرامیک درجه یک با استفاده از مواد اولیه طبیعی و مرغوب محصولاتی را تولید نمایند و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در اختیار مشتریان قرار دهند که بسیار پرکاربرد و نیز دارای طرفداران زیادی هستند.

انواع کاشی گرانیتی کف بیشتر در آشپزخانه ها از کاربرد زیادی برخوردار بوده که در نوع خود بی نظیر و نیز دارای خواص و کاربرد فراوان می باشند که بهترین سرامیک ها دارای لعاب های چند لایه و با مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی با کیفیت عالی توسط شرکت های تولیدی مختلف در انواع برندها با قیمت مناسب به صورت عمده در بازارهای بین المللی عرضه می شوند.

از ویژگی ها و مشخصات کاشی درجه یک گرانیتی می توان به نوع کیفیت کاشی، نوع جنس، مدل، بسته بندی، اندازه و ابعاد استاندارد آن، طرح های بسیار متنوع و زیبا، خاصیت ضد اسیدی بالا، جذب رطوبت پایین، ضد سایش، مقاومت در برابر ضربه و خش، شستشوی آسان و راحت، و دیگر موارد اشاره نمود که از اهمیت زیادی در کف آشپزخانه، کف سرویس های بهداشتی و کف حال  برخوردار می باشد.

تولید کاشی و نیز سرامیک کف از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در ایران به حساب می آید که امروزه در طرح های متنوعی و نیز برندهای مختلف توسط شرکت های معتبر تولید می شوند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، با کیفیت ترین محصولات خود را به خارج صادر می نمایند. 

فروش کاشی گرانیتی در نمایندگی ها

فروش کاشی گرانیتی در نمایندگی ها

فروش کاشی گرانیتی درجه یک از طریق نمایندگی ها و مراکز عمده فروش با بهترین و مرغوب ترین کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت به روش مستقیم و نیز با حذف واسطه ها انجام می شود که فروش به این روش ارزانتر بوده و نیز از لحاظ اقتصادی برای کشور مقرون به صرفه تر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید