استفاده از سرامیک آشپزخانه طرح سنتی برای بدنه و بین کابینت ها می تواند زیبایی خیره کننده ای را به محیط آشپزخانه بدهد. با توجه به تنوع طرح و رنگ این محصولات گاهاً انتخاب نمونه مناسب برای خریداران امری چالش برانگیز خواهد بود. در این مطلب به معرفی چند مدل از جذاب ترین و پرفروش ترین سرامیک آشپزخانه با طرح سنتی می پردازیم. مراکز تولید کننده برای فروش و معرفی تولیدات خود می توانند از مزایای بازارهای آنلاین بهره مند شوند.

تولید کننده سرامیک آشپزخانه طرح سنتی

مشخصات سرامیک آشپزخانه طرح سنتی

مشخصات سرامیک آشپزخانه طرح سنتی اگر قصد دارید دکوراسیون خانه خود را با تلفیقی از طرح های سنتی و مدرن آمیخته کنید، پیشنهاد می کنیم برای قسمت دیوارهای آشپزخانه به سراغ سرامیک با طرح سنتی بروید. این کاشی ها اغلب در رنگ های بسیار شاد آبی، قرمز، سبز و زرد با نقوش سنتی ایرانی و مراکشی ساخته می شوند.
استفاده از سرامیک طرح سنتی بیشتر در فاصله بین کابینت های بالا و پایین، پشت سینک ظرفشویی و بالای اجاق گاز مرسوم است. از مهمترین مشخصات این محصولات می توان به مقاوم بودن در برابر گرما و حرارت، تمیز شدن سریع در صورت لک شدن، عدم جذب چربی و رنگ بسیار براق اشاره نمود.
این سرامیک ها در برابر ضربه نیز مقاوم هستند و در صورت برخورد احتمالی لوازم آشپزخانه با آنها به هیچ عنوان ترک نمی خورند یا لب پر نمی شوند.

برخی از مدل های پرطرفدار بهترین سرامیک آشپزخانه با طرح های سنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرامیک با نقوش اسپانیایی مراکشی
  • سرامیک طرح فرش
  • سرامیک تابلو کاشی
  • سرامیک های خط و کتیبه
  • سرامیک با نقوش اساطیری

نکته مهم اینکه رنگ سرامیک های انتخابی باید با طرح و رنگ کابینت های شما همخوانی داشته باشند. همچنین می توانید نمونه هایی با رنگ متضاد سرامیک یا کاشی کف آشپزخانه خود انتخاب کنید. به طور کلی مدل هایی که دارای رنگ هایی با زمینه های روشن هستند بهترین گزینه برای آشپزخانه های فانتزی و کوچک به شمار می آیند.

خرید بهترین سرامیک آشپزخانه سنتی فیروزه ای

خرید بهترین سرامیک آشپزخانه سنتی فیروزه ای سرامیک ها از نظر ابعاد دارای تنوع بسیار زیادی هستند. با این حال یکی از پرطرفدارترین مدل های تزئینی سرامیک با ابعاد 20*20 سانتی متر است که دارای ظرافت خاصی می باشد. این مدل بهترین گزینه برای نصب به صورت یک ردیف کلی و مجزا در بین کابینت ها است.
برای خرید سرامیک آشپزخانه با رنگ های فیروزه ای و آبی و … علاوه بر در نظر گرفتن شکل ظاهری و ابعاد باید به برند شرکت تولیدی و درجه کیفی آن نیز توجه ویژه داشته باشید. توصیه می کنیم که سرامیک هایی را انتخاب کنید که در برابر حرارت و مواد شوینده کاملاً مقاوم هستند و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید