طرح های سنتی و قدیمی که با فرهنگ ایرانی عجین شده باشند همیشه مورد توجه قرار گرفته اند. در مورد سرامیک سنتی نیز این امر صدق می کند. شرکت تولید کننده سرامیک سنتی اصفهان سال های زیادی است فعالیت خود را با تولید انواع سرامیک در طرح های سنتی با نقوش بسیار زیبا و رنگ آمیزی های چشم نواز آغاز کرده است. با وجود تولید انواع سرامیک های مدرن و جدید، سرامیک سنتی همچنان طرفداران خاص خود را داشته و بازار پر رونقی دارد.

تولید کننده سرامیک سنتی اصفهان

مواد تشکیل دهنده سرامیک سنتی

مواد تشکیل دهنده سرامیک سنتی از دیر باز صنعت سفالگری در کشور ما به عنوان یکی از صنایع دستی مهم رواج پیدا کرده است.

ساخت و تولید سرامیک سنتی نیز در ارتباط با صنعت سفالگری شکل گرفته است. سرامیک سنتی طی فرآیندهای مختلفی توسط هنر دست استادکاران و صنعتگران اصفهانی در طرح های مختلف و ابعاد متفاوت ساخته می شود.

مواد تشکیل دهنده اصلی برای ساخت سرامیک همان مخلوط آب و خاک رس بوده است.

البته امروز با اضافه کردن مواد دیگر استحکام و ماندگاری سرامیک را بالا می برند.

خمیر به دست آمده از آب و خاک رس در قالب های مشخص ریخته شده و در کوره قرار می گیرند. پس از بیرون آوردن از کوره و سرد شدن با استفاده از مایع لعاب سطح سرامیک لعاب کاری شده و برای تثبیت لعاب دوباره در کوره قرار می گیرد.

نقاشی روی سطوح سرامیک نیز با استفاده از رنگ های خاصی صورت می گیرد. سرامیک

ارزانترین قیمت سرامیک سنتی اصفهان

ارزانترین قیمت سرامیک سنتی اصفهان خریداران سرامیک سنتی اصفهان همواره به دنبال سرامیکی هستند که هم زمان دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان باشد.

طبیعی است که تولیدکنندگان نیز در صدد هستند با حذف هزینه های جانبی، خریداران بتوانند سرامیک مورد نظر را با قیمت کمتری  خریدارای کنند. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که قیمت سرامیک سنتی به کیفیت آن و نوع مواد اولیه برای ساخت این محصول بستگی دارد

تولید کننده سرامیک سنتی با عرضه مستقیم تولیدات خود به بازارهای فروش و سود ناچیزی که روی تولیدات خود می کشد، سعی می کند قیمت خرید این محصول را به خداقل رساند.

افرادی که به دنبال خرید عمده انواع سرامیک سنتی اصفهان هستند، بهتر است خرید خود را از تولیدکننده این محصول یا نمایندگی فروش آن انجام دهند. ارزانترین سرامیک را می توان به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه خرید.

خرید و سفارش سرامیک سنتی از طریق فروشگاه های آنلاین و غیر حضوری نیز با حذف بسیاری از هزینه های جانبی می تواند با قیمت پایبن تری صورت گیرد. برخی از تولیدکنندگان سرامیک سنتی نیز با ایجاد فروش شرایطی و تخفیفات خاص شرایط خرید را برای خریداران آسان می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید