سرامیکی که برای کف انتخاب می کنید بهتر است از نوع درجه یک باشد و در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را از دست ندهد. انواع سرامیک درجه یک تولید شده از متریال با مقاومت بالا و استاندارد سازی شده وجود دارند که در برابر رطوبت، برودت هوا و … مقاومت و دوام خوبی از خود نشان می دهند. تولید کننده سرامیک کف درجه یک 50* 50 این محصول را به صورت غیرحضوری و عمده با قیمت ویژه و باور نکردنی به فروش می رساند. 

تولید کننده سرامیک کف درجه یک 50*50

موارد استفاده از سرامیک کف 50*50

موارد استفاده از سرامیک کف 50*50 از سرامیک کف 50* 50 می توان به عنوان کف پوش داخلی آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب و … استفاده کرد. علاوه بر این در کف انواع مکان های تجاری و اداری از این نوع سرامیک به فراوانی استفاده می شود. 

با توجه به کیفیت بسیار بالا و درجه یک این نوع سرامیک ها و تنوع در رنگ و طرح آنها در بیشتر ساختمان های نوساز از این سرامیک ها استفاده می شود. این کاشی ها در مدل های متنوع وجود دارند و صخامت های آنها نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. 

در کف استخر، سالن های آرایشی و بهداشتی، مطب و … از این سرامیک می توان استفاده کرد. سطح صاف و لعاب داده ی سرامیک ها باعث شده تا به راحتی تمیز شود و برق بیفتند. این ویژگی باعث محبوبیت آنها و نیز استفاده ی فراوانشان شده است. 

سرامیک های 50* 50 اندازه ی استانداردی داشته و بیشترین کاربرد را دارند. در بیشتر کف پوش های ساختمانی سرامیک هایی که شکلشان مربع است به کار گرفته می شوند. 

قیمت سرامیک کف درجه یک سال جدید

قیمت سرامیک کف درجه یک سال جدید قیمت سرامیک ها با توجه به نوع و کیفیتشان در بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود. با توجه به کاربرد بالای این محصول تولید آنها همواره با کیفیت بالا و در طراحی جدید و زیبا رو به افزایش است. قیمت سرامیک کف درجه یک سال جدید به صورت عمده بسیار ارزان و مقرون بصرفه می باشد. 

جهت سفارش این محصول به صورت عمده می توانید سفارش خود را اینترنتی و آنلاین ثبت کنید. این شرکت از برترین و بزرگترین تولید کننده و پخش کننده ی سرامیک ممتاز و درجه یک با طراحی و مدل جدید و مدرن می باشد و محصولات خود را با قیمت ویژه به بازار عرضه می کند. 

سرامیک کف جدید از نظر جنس متریال و مقاومتی که دارد رتبه ی برتری را به خود اختصاص داده است، از این رو فروش آن در بازار داخلی و خارجی فوق العاده بوده و بسیار پرطرفدار می باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید