تولید کننده سرامیک کف لعابدار شیک، محصولاتش را در مدل ها و رنگ های متفاوتی ساخته و ارائه می دهد. این نوع خاص از کالا تنها تفاوتی که با نوع بدون لعاب دارد، روکش مخصوص آن می باشد و این که دو بار باید در کوره قرار بگیرد. در کل، سرامیک کف ساده و طرح دار را شرکت سازنده در ابعاد گوناگونی نیز تولید می کند. باید گفت قیمت سرامیک کف متفاوت است که در ادامه پیرامون آن بحث می کنیم.

تولید کننده سرامیک کف لعابدار شیک

سرامیک کف لعابدار چیست؟

سرامیک کف لعابدار چیست؟ احتمالاً برای شما این سوال پیش آمده که سرامیک کف لعابدار چیست؟ در واقع یک نوع خاص از فرآوری محسوب می شود. همچنین می توان اینگونه چنین کفپوشی را تعریف کرد که متشکل از دانه های کوچک، متخلخل و متبلور می باشد. آنها را عموماً در دمای بالای 1000 درجه سانتی گراد می پزند.

رویه لعابی سرامیک ها می تواند اشکال مختلفی باشد که در ذیل چند نمونه اصلی را نام می‌ بریم:

  • محصولات رنگی و سفید
  • گلدار
  • مات
  • نیمه براق
  • براق

گفتنی است که روند ساخت نوع لعاب دار فرقی با بی لعاب ندارد، تنها مسئله پخت این محصول به شکل مجدد است. روی سرامیک های لعاب ‌دار، نوعی مایع شیشه ای را می ریزند. این کار البته پس از اتمام پخت اول صورت می گیرد و در این بخش هم رنگ مورد نظر و هم نقشی که از پیش تعیین شده، بر روی محصول نقش می بندد.

البته چنین کالاهایی در برابر رطوبت و لکه محافظت می شوند، هرچند اندکی لغزنده تر می گردند. به هر حال، چنین محصولاتی را می توان در مکان های مختلفی از یک سازه به کار برد. مثلاً آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، کف پذیرایی و غیره جاهای دیگر.

ارزانترین قیمت سرامیک کف لعابدار ساده

ارزانترین قیمت سرامیک کف لعابدار ساده اگر در پی ارزانترین قیمت سرامیک کف لعابدار ساده هستید، به مرکز اصلی فروش سر بزنید. این محصولات از نظر کیفی درجه بندی می شوند که به یک، دو و سه تقسیم می گردند. آن شمار از کالاهایی با کیفیت هستند که رنگ‌ شان ثابت بوده، جذب آب کمتری داشته و همینطور هیچ خش و لب پر نداشته باشد.

چنین محصولاتی بر اساس استانداردها سایز بندی می شوند و در کنار این ابعاد بسیار متفاوتی دارند که مناسب با مکان های گوناگون به کار می روند. روی هم رفته، اگر می خواهید بهترین را ارزان بخرید، می شود از طریق آنلاین این کار را انجام دهید.

این فروشگاه اینترنتی بهترین محصولات کارخانه جات بزرگ را ارائه می دهد. کالا سالم و در بسته بندی های خاصی به فروش می رسد و مشتری نیز به صورت عمده راحت قادر به خرید آن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید