کاشی که یکی از ماندگارترین مصالح ساختمانی به شمار آمده و از دیرباز تا کنون حضوری پر رنگ را از خود نشان داده، امروزه با طرح های مدرن و زیبایی به نمایش درآمده که از آن جمله می توان کاشی طرح سنگ را نام برد. این کاشی نه تنها از یک ظاهر بروز و مطابق با فضاهای جدید برخوردار بوده، بلکه از مقاومت و استحکامی بی نظیر هم بهره برده است. اکنون شرایط مناسبی فراهم گشته تا بتوانید به خرید کاشی طرح سنگ عمده بپردازید.

خرید کاشی طرح سنگ مشکی

خصوصیات کاشی طرح سنگ چیست؟

خصوصیات کاشی طرح سنگ چیست؟ یکی از مصالحی که از قدیم الایام تا کنون در حوزه کاربرد دیده شده و ذره ای از جایگاه مهم خود را از دست نداده، کاشی می باشد که در اثر پیشرفت خطوط تولید و تغییر نیازهای روز، طرح های جدیدتری را در آن شاهد می باشیم که این طرح های زیبا به گسترش روزافزون این مصالح کمک شایانی کرده اند.

حال یکی از طرح های چشم نوازی که در کاشی های امروزی اعمال گشته و مطابق با نیاز و سلیقه افراد خواهد بود، کاشی طرح سنگ است که با چنین خصوصیاتی همراه می باشد:

  1. این محصول از نوع کاشی پرسلانی بوده و مقاومتی بسیار بیشتر از سرامیک را از خود نشان خواهد داد.
  2. مقاومت عالی این کاشی نسبت به رطوبت و یا عوامل جوی سبب شده تا بتوان از آن به عنوان کاشی نمای بیرونی هم استفاده نمود.
  3. همچنین ظاهر و رنگ آن در مقابل نور یا سایر عوامل محیطی، ثابت باقی مانده و دچار کمترین تغییر نخواهد شد.
  4. نسبت به سایش نیز مقاومت بالایی نشان داده و از این نظر هم می توان یک امتیاز مثبت به آن داد.
  5. از خاصیت جذب خیلی کم یعنی حتی زیر نیم درصد برخوردار بوده و این یکی دیگر از ویژگی های بارز کاشی مورد نظر به شمار می آید.

فروش کاشی طرح سنگ مشکی

فروش کاشی طرح سنگ مشکی کاشی طرح سنگ را می توان در مجموع یکی از بهترین مصالح ساختمانی به شمار آورد که امروزه در حوزه زیبایی ساختمان هم اهمیت بسزایی پیدا کرده و دیگر از مصالح حدید عقب نخواهد بود، بلکه از خیلی از آنها پیشی هم گرفته است، نکته دیگری که در خصوص این محصول لازم است بگوییم، این است که کاشی طرح سنگ در مقایسه با سنگ نما، قیمت مناسب تری داشته و از این رو بیشتر در معرض توجه و تقاضا قرار دارد، لذا می توان آن را یک جایگزین عالی به شمار آورد.

اما خبر خوب اینکه اکنون فروش کاشی طرح سنگ عمده با شرایط ویژه آغاز شده و می توانید این محصول درجه یک و تماشایی را با رنگ های بسیار شیک و جذاب از جمله کاشی طرح سنگ مشکی سفارش داده و در آخر آن را با بالاترین کیفیت، کمترین قیمت و در ابعاد مناسب همچون کاشی سنگی 30*90 سانت تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید