اگر برای خرید کاشی و سرامیک به هر یک از مراکز مجاز فروش مراجعه کنید، گزینه های متنوعی در پیش رویتان قرار خواهند گرفت که پروسه انتخاب را برایتان کمی مشکل خواهد کرد. البته مشکل به این جهت که میان این همه کاشی و سرامیک های متنوع و دل پسند، واقعا نمی دانید کدام را خریداری کنید، چون همه شان به دل می نشینند و به نوعی جلوه گری می کنند. اما در این بخش قصد داریم تا گزینه ای را به شما معرفی کنیم که برای خرید می توانید در نظر داشته باشید. خرید کاشی طرح سنگ تراورتن و یا سرامیک سنگ تراورتن، هر دو از گزینه فوق العاده ای هستند که هم نمای سنگی و زیبایی را به تصویر کشیده و هم کیفیت قابل قبولی نیز در آن ها وجود دارد.

خرید کاشی و سرامیک طرح سنگ تراورتن

سرامیک کف 60 در 60 طرح سنگ و چوب

سرامیک کف 60 در 60 طرح سنگ و چوبسرامیک ها از زیباترین و به روز ترین کفپوش هایی هستند که در هر فضا و محیط داخلی ای قابل اجرا می باشند.
این سرامیک ها در ابعاد، طرح و مدل های متنوعی ارائه شده اند که اگر بخواهیم به یکی از بهترین و پر مصرف ترین آن ها از نظر اندازه اشاره کنیم، می توان سرامیک کف 60 در 60 را نام برد.
قابل ذکر است که این سرامیک ها در طرح های متعددی به فروش می رسند که از پرفروش ترین این طرح ها، سرامیک کف با طرح سنگ و چوب می باشد.
به راستی که این نوع از سرامیک ها، طرحی تماشایی و فوق العاده جذابی را در خود گنجانده که با اجرای آن ها در هر فضای مدرنی، هم نمای بسیار زیبایی ایجاد شده و هم سطوحی مستحکم را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

همچنین باید عنوان داشت که سرامیک های کف 60 در 60 در هر طرحی که به همراه داشته باشند، مناسب برای فضاهای کوچک تا متوسط می باشند.
ضمن اینکه این سرامیک ها با طرح سنگ و چوب، در چنین تناژ رنگ هایی قابل عرضه از مراکز مجاز فروش می باشند:

  • سرامیک کف طرح سنگ و چوب با سطح رنگ تیره
  • سرامیک کف طرح سنگ و چوب با سطح رنگ روشن

قیمت سرامیک نما و خرید ارزانتر آن

قیمت سرامیک نما و خرید ارزانتر آنسرامیک نما یکی از انتخاب های رایج این روزهاست که اکثر افراد برای زیباسازی نمای بیرونی ساختمان، از آن بهره می جویند.
این نوع سرامیک ها با برخورداری از طرح و مدل های بسیار زیبا، نمای فوق العاده ای را به فضای مورد نظر بخشیده و البته مزایای فراوان دیگری را هم به دنبال می آورند.
اما باید گفت که سرامیک های نما امروزه در طرح های پرفروش و البته چشمگیری به بازار ارائه شده اند که این طرح ها را در گزینه های زیر نام برده ایم:

  • سرامیک نما طرح سنگ
  • سرامیک طرح چوب
  • سرامیک طرح آجر

علاوه بر اینکه باید گفت متفاوت بودن طرح های موجود در این سرامیک ها و همینطور اندازه های متفاوت و برندهای عرضه کننده آن ها، همگی باعث می شوند تا قیمت سرامیک نما دچار افت و خیزهایی شود.

در هر حال اگر قصدتان تهیه و خرید سرامیک نما ارزان می باشد؛ می توانید با مراجعه به مراکز فروش عمده معتبر نظیر نمایندگی های فروش سرامیک تبریز( یکی از مطرح ترین برندهای عرضه کننده سرامیک) ، تخفیفاتی کلی در قیمت سرامیک تبریز که شامل سرامیک نما هم می شود را عاید خود سازید.

خرید سرامیک و کاشی مرغوب درجه یک

خرید سرامیک و کاشی مرغوب درجه یکسرامیک و کاشی های موجود، هر کدام درجات متعددی از کیفیت را در خود جای داده اند که بر همین حسب شاهد سرامیک و کاشی درجه یک تا درجه چهار در مراکز متعدد فروش می باشیم.
اما از جمله کاشی و سرامیک هایی که به دلیل کیفیت بالای خود، دارای متقاضیان بیشتری برای خرید می باشند؛ کاشی و سرامیک های درجه یک هستند.
این نوع از کاشی و سرامیک ها نه تنها در بر گیرنده کیفیت متمایزی بوده، بلکه از نظر شکل ظاهری نیز فاقد کوچک ترین ترک، لب پریدگی و یا آثار نامطلوب دیگری می باشند. بنا براین با زیبایی و جلوه تمام، پیش روی خریداران ظاهر خواهند شد.

پس اگر قصد خرید سرامیک و کاشی را دارید، می توانید تمرکز خود را روی این محصولات گذاشته تا در آخر به رضایت وافری از خرید دست پیدا کنید.نگران قیمتشان هم نباشید؛ مراکز مطمئن فروش عمده کاشی و سرامیک، در این زمینه به شما کمک بسیاری خواهند کرد.

بهترین سرامیک و کاشی دیواری مشکی تراورتن

بهترین سرامیک و کاشی دیواری مشکی تراورتنهمانطور که می دانید، سرامیک و کاشی هم در مدل دیواری و هم در مدل های کف به وفور مشاهده می شوند.
در این قسمت قصد داریم تا شما را با بهترین مدل سرامیک دیوار و کاشی دیوار آشنا سازیم که آن مدلی نخواهد بود جز مدل تراورتن.
در واقع تراورتن نوعی سنگ است که در ساخت این نوع از کاشی و سرامیک ها به کار رفته و این مزیت ها را به منصه ظهور رسانده است:

  • نمای سنگی و شیکی را به آن ها هدیه کرده است.
  • استحکام بسیار زیادی را نیز در آن ها به وجود آورده است.

همچنین یکی از رنگبندی های فوق العاده شیکی که برای کاشی سرامیک های تراورتن می توان از آن نام برد، رنگ مشکی است.
این رنگ جلوه فوق العاده چشم نوازی را به کاشی و سرامیک دیواری بخشیده و در ایجاد نمای مدرن، تاثیری دوچندان را دارا می باشد.
فقط نکته ای که در خصوص این رنگ از کاشی و سرامیک تراورتن وجود دارد، این است که قیمت سرامیک مشکی نسبت به سرامیک سفید کمی گرانتر است.
اما در عوض جلوه خاصی را در خود به تصویر می کشد.

ارزانترین سرامیک و کاشی نما و کف

ارزانترین سرامیک و کاشی نما و کفکاشی و سرامیک و نما و کف که این روزها در امور ساختمان سازی و یا امور بازسازی و نوسازی، بسیار مورد کاربرد حتی برای پروژه های بزرگ قرار می گیرند، در تنوعی از برند، طرح، مدل و … ارائه شده اند که بر اساس آن از ارزانترین سرامیک و کاشی گرفته تا گرانترین آن ها در بازار به فروش می رسند.

فقط توجه داشته باشید که از هر جایی اقدام به خرید سرامیک و کاشی های نما و کف ارزان نکنید؛ چون ممکن است کیفیت و ظاهرشان دچار نواقصی باشد.

تنها در صورتی می توانید به ارزانترین کاشی و سرامیک دسترسی پیدا کرده و از کیفیت و شکلشان، خاطری جمع داشته باشید که تنها از مراکز تخصصی فروش عمده اقدام کنید.
در این صورت مراکزی همچون نمایندگی ها و مراکز مشابه آن؛ سرامیک و کاشی های درجه یک همراه با قیمت های تخفیفی را خدمت شما تقدیم ساخته که در آخر به ارزانترین نوع این لوازم دست خواهید یافت.
ضمن اینکه از مزایای دیگری بدین شرح نیز می توانید بهره مند شوید:

  • بهره مندی از سرامیک و کاشی نما و کف در برند های تضمینی
  • بهره مندی از سرامیک و کاشی نما و کف با ضمانت نامه
  • برخورداری از سرامیک و کاشی نما و کف در برند های داخلی و خارجی

بروزترین جدول قیمت سرامیک و کاشی یزد

بروزترین جدول قیمت سرامیک و کاشی یزدسرامیک و کاشی یزد که از برند نامی کشور و یک تجربه دیرینه در ساخت انواعی از این لوازم توسط تولیدکنندگان برتر داخلی حکایت دارند، بدون شک از بهترین انتخاب هایی به شمار می روند که خریداران می توانند آن ها را پیش روی خود ببینند.
لازم به ذکر است که کاشی و سرامیک یزد که محصولاتی واقعا متمایز و قابل رقابت با برترین کاشی و سرامیک های عرضه شده در کل دنیا به شمار می آیند، این مزیت های بارز را با خود به یدک می کشند:

  • دارای قابلیت جدب آب بسیار کم
  • دارای ویژگی ای همچون عدم تغییر رنگ و کیفیت حتی در مقابل نور طبیعی
  • ضد آتش سوزی
  • دارای دوام فوق العاده زیاد حتی در طی سال ها

با همه این اوصاف اگر قصد به خریداری این محصولات را گرفته اید و یا تمایل دارید از بروز ترین جدول قیمت آن ها جهت برآورد قیمت با بودجه اختصاصی تان برای خرید، مطلع شوید، می توانید از طریق هر یک از مراکز فروش معتبری که سراغ دارید، اقدامات لازم را به انجام برسانید.

خرید سرامیک درجه دو با قیمت باورنکردنی

خرید سرامیک درجه دو با قیمت باورنکردنیسرامیک کف درجه دو تفاوت چندانی را با سرامیک های درجه یک ندارد، تنها تفاوت موجود در این نوع سرامیک ها، وجود یک یا دو خال در سطح کناره سرامیک است که همین موضوع باعث شده تا در درجه دوم قرار گیرد.
البته که قیمت این نوع سرامیک ها دارای تفاوتی اساسی با قیمت سرامیک درجه یک می باشد که موجب شده تا خریداران بسیاری به خرید آن روی آورند.
حتی در مورد اشکالات جزیی ای که در سرامیک درجه دو وجود دارد، باید گفت که این اشکالات بسیار نامحسوس هستند، اما طبیعتا همین مساله می تواند تاثیر بسیاری را بر نرخ فروش آن داشته باشد.
اما اگر شما از خریداران این نوع از سرامیک ها هستید، می توانید با مراجعه به بهترین مراکز فروش، آن ها را تحت این مشخصات خریداری نمایید:

  • خرید سرامیک درجه دو در طیف گسترده ای از تنوع از هر جهت
  • خرید سرامیک درجه دو با قیمت باورنکردنی

لیست قیمت انواع سرامیک و کاشی سرویس بهداشتی

لیست قیمت انواع سرامیک و کاشی سرویس بهداشتیکاشی و سرامیک سرویس بهداشتی یکی دیگر از لوازم پر استفاده ای هستند که هم در سطح کف و هم در سطح دیوار، قابل نصب می باشند.
گفتنی است که تنوع بسیار زیادی از انواع سرامیک و کاشی سرویس بهداشتی در مراکز برتر فروش وجود دارد.
در این قسمت می خواهیم به طرح های متنوع موجود از این کاشی و سرامیک ها بپردازیم که می توانید از آن ها به عنوان گزینه مطلوبی برای خریدتان بهره ببرید:

  • کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی با طرح چهار خانه ریز سفید و مشکی
  • کاشی و سرامیک سرویس با طرح گل طلایی
  • کاشی و سرامیک سرویس با طرح لانه زنبوری
  • کاشی و سرامیک سرویس با طرح مشبک
  • و …

برای اینکه بتوانید به هر یک از این طرح ها و حتی فراتر از آن ها دست پیدا کرده و یا از لیست قیمت کاشی سرویس و قیمت سرامیک کف سرویس بهداشتی به طور دقیق و روزانه باخبر شوید؛ می توانید از طریق سایت های متصل به مراکز فروش معتبر، اقدام کنید.

خرید ارزانترین مدل سرامیک و کاشی تراورتن

خرید ارزانترین مدل سرامیک و کاشی تراورتنبرای خرید سرامیک تراورتنف خرید کاشی تراورتن و انواع دیگری از مدل های به روزی که روی بورس هستند به شکلی راحت و مطمئن، و برای اینکه بتوانید هر یک از مدل های مورد نظر یا سایر مدل های عرضه شده را با ارزان ترین قیمت، مورد تهیه قرار دهید، می توانید به مراکز تولیدی مستقیما مراجعه کنید.

این مراکز در اکثر شهر های بزرگ ایران فعالیت دارند و بنا براین با مراجعه به آن ها می توانید به اطمینان کافی از خرید دست پیدا کرده و از همه مهم تر اینکه، سفارشات خود را به قیمت تولیدی که حتی از قیمت عمده فروشی هم پایین تر است، دریافت نمایید.
پس اگر تصمیمتان به خرید جدی است، از همین حالا اقدام کنید که این فرصت ها گذرا بوده و همیشگی نیستند!

سفارش سرامیک پرسلان طرح سنگ 60*60

سفارش سرامیک پرسلان طرح سنگ 60*60سرامیک های پرسلان از گزینه های مناسب دیگری برای سفارش و خرید به شمار می روند.
این نوع سرامیک ها با در اختیار داشتن چنین ویژگی های مثبت و بارزی، قطعا از گزینه های برتر محسوب می شوند:

  • دارای زیبایی و شفافیت فوق العاده
  • مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی
  • دارای طرح و شکل های متنوع و جذاب تر نسبت به سرامیک های دیگر

گفتنی است که از این سرامیک ها هم برای ساخت مجتمع های مسکونی، هم برای ساخت واحد های تجاری و از همه بیشتر در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها بهره فراوانی می برند.
برای سفارش این سرامیک در اندازه های ایده آل و مناسب مانند سرامیک پرسلان 60*60 و هم چنین در طرح های فوق العاده دل نشین مانند سرامیک پرسلان طرح سنگ می توانید از مراجع فروش مربوطه وارد شوید.

جدیدترین طرح سرامیک و کاشی طرح سنگ

جدیدترین طرح سرامیک و کاشی طرح سنگکاشی و سرامیک طرح سنگ از جدیترین و خیره کننده ترین محصولاتی هستند که در فضایی اعم از فضای مسکونی و غیر مسکونی، قابلیت اجرا را دارا می باشند.
از این سرامیک ها می توان به عنوان بهترین سرامیک کف یاد کرد.
چرا که با زیبایی بسیار بالای خود؛ اگر در کف به کار روند؛ نتیجه نهایی کار را مطلوب تر خواهند کرد.

هر چند از کاشی و سرامیک های طرح سنگ برای نمای دیوار نیز بهره فراوانی می برند، اما به کارگیری آن ها جهت پوشاندن سطوح مختلف، بخصوص در دکوراسیون های امروزی، نتیجه تماشایی تری را به وجود خواهد آورد.
در هر حال برای اینکه بتوانید به جدید ترین و باکیفیت ترین نوع سرامیک های طرح سنگ دست پیدا کنید؛ نیاز است تا از مراجع ذیربط فروش، سفارشات خود را به ثبت برسانید.

خرید کاشی و سرامیک تراورتن اینترنتی

خرید کاشی و سرامیک تراورتن اینترنتیبرای خرید کاشی سرامیک در انواع پر طرفداری همچون کاشی سرامیک تراورتن، دو راه پیش رویتان وجود خواهد داشت:

  • خرید کاشی و سرامیک تراورتن حضوری
  • خرید کاشی و سرامیک تراورتن اینترنتی

شما به انتخاب خود می توانید یکی از این راه ها را امتحان کنید.
اما توجه داشته باشید که خرید اینترنتی این گروه از کاشی و سرامیک ها، صرف هزینه های کمتری را موجب شده و ضمن اینکه با وجود آن، دیگر نیازی به مراجعات حضوری و گاها بی نتیجه نخواهید داشت.
نهایتش اگر در مرحله انتخاب اینترنتی کاشی و سرامیک، به نتیجه نرسید، با یک دکمه انصراف، کار را خاتمه خواهید داد.
دیگر در این روش، ضرری مانند هزینه رفت و آمد، صرف زمان بیهوده و از همه مهم تر، صرف هزینه بالاتر برای خرید وجود نخواهد داشت.

در عوض با خرید اینترنتی، هم می توانید سرعت بیشتری را از مرحله انتخاب تا سفارش و خریداری را شامل حال خود سازید.
هم اینکه در این روش از قیمت مناسب تر کاشی و سرامیک تراورتن، به دلیل نبود واسطه ها بهره مند شوید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید