سرامیک یکی از مصالح پوشش دهنده مناسبی است که قابل استفاده برای فضاهای مختلفی می باشد. سرامیک کف آشپزخانه یکی از این نمونه سرامیک هایی می باشد که مخصوص این فضا تولید می شود و بخش زیادی از این تولیدات بازار صادرات به کشورهای دیگر را رونق داده است.

در بخش بعدی درباره مشخصات سرامیک کف طوسی شیک صحبت کرده ایم تا به خوبی متوجه تفاوت تخصصی بودن این سرامیک برای فضای آشپزخانه شوید.

صادرات سرامیک کف آشپزخانه طوسی شیک

خصوصیات سرامیک کف آشپزخانه طوسی شیک

خصوصیات سرامیک کف آشپزخانه طوسی شیک امروزه پوشش دهنده های مختلفی در صنعت ساخت و ساز وجود دارد که به منظور جلوه دهی و پوشش سطح و کف از آن استفاده می شود. در این میان سرامیک تبدیل به پر استفاده ترین مصالح جهت این منظور می باشند.

اما آیا سرامیک های برای هر فضایی باید ویژگی های خاصی داشته باشند یا از یک سرامیک برای همه فضاها می تواند استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال ما به خصوصیاتی که یک سرامیک آشپزخانه باید داشته باشد اشاره می کنیم تا به خوبی متوجه تفاوت بین سرامیک ها شوید.

اول آن که آشپزخانه چون مرکز پخت و پز منزل است باید از همه لحاظ بهداشتی باشد به همین دلیل سرامیک کف روشن انتخاب مناسبی برای این فضا می باشد تا هر گونه کثیفی به خوبی دیده شود و جهت رفع آن اقدام شود. رنگ طوسی یکی از پر استفاده ترین رنگ برای فضای آشپزخانه است که به راحتی با وسایل دیگر ست می شود.

نکته مهم دیگری که باید هنگام انتخاب سرامیک آشپزخانه در نظر گرفت میزان لغزندگی و لعاب سطح آن می باشد. سطح سرامیک ها به دلیل زیبایی بیشتر لعاب داده می شود، فضای آشپزخانه به دلیل شستن ظروف امکان خیس شدن بالایی دارد در صورت لغزندگی بالای سرامیک ها این خیسی لیزی را بیشتر می کند و احتمال آسیب هنگام راه رفتن در آن سطح بالا می باشد.

علاوه بر این استفاده از سرامیک ها از این جهت برای فضای آشپزخانه مناسب است که به راحتی لک های ایجاد شده تمیز می شوند و در دراز مدت باعث زدگی نمی گردد.

به همین دلیل سرامیک های مخصوص آشپزخانه میزان لغزندگی کمی دارند.

سرامیک های آشپزخانه خاصیت ضد خش دارند تا هنگام برخورد اجسام تیز مانند چاقو و … کمترین خش و خوردگی در سطح آن ایجاد شود.

آخرین قیمت سرامیک کف آشپزخانه طوسی روشن

آخرین قیمت سرامیک کف آشپزخانه طوسی روشن مهم ترین فاکتوری که هنگام خرید سرامیک به آن توجه می کنیم قیمت آن می باشد که به طور مستقیم از عوامل مختلفی اثر می پذیرد. علاوه بر این عوامل متعددی باعث نوسان قیمت این محصول در بازار می شوند. بدین منظور نیاز است از طریق منبعی معتبر از آخرین قیمت آن استعلام بگیرید سپس جهت خرید اقدام کنید.

برای تسهیل این فرایند می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت سرامیک کف از طریق همین سایت اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید