ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کاشی و سرامیک در منطقه می باشد. در شهرهای بزرگ کشور انواع کاشی با استفاده از بهترین متریال ساخته می شود که علاوه بر ارائه در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر می شود. صادرات کاشی لاکچری بنفش به عراق توسط شرکت های بازرگانی با ضمانت کیفیت و در رنگ بندی متنوع و زیبا صورت می پذیرد که به علت مرغوبیت و جذابیت در کشور مقصد نیز بسیار پرطرفدار می باشد.

صادرات کاشی لاکچری بنفش به عراق

رنگ های متنوع کاشی لاکچری

رنگ های متنوع کاشی لاکچری رنگ های متنوع کاشی لاکچری یکی از مزیت های این نوع کاشی می باشد که توانسته است نیاز مشتری با هر سلیقه ای را تأمین نماید و مشتری می تواند رنگ مورد علاقه را بر اساس دکوراسیون منزل انتخاب و خریداری کند. از انواع کاشی لاکچری می توان در دیوارهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرد و زیبایی و جذابیت فضا را دوچندان نمود.
این کاشی ها در برابر رطوبت و آب مقاومت خوبی از خود نشان می دهند همچنین در برابر حرارت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم می باشند. استفاده از کاشی های لاکچری پرسلانی در مکان های مختلف ساختمان بسیار مناسب می باشد، چرا که این نوع کاشی ها در برابر خراشیدگی و سایش بسیار مقاوم می باشند.
این کاشی ها سطحی درخشان و صیقلی داشته و برای محیط های لوکس و مجلل گزینه مناسبی است و در زیبایی و جذابیت محیط نقش بسزایی دارند. امروزه انواع کاشی و سرامیک لاکچری در ابعاد و اندازه مختلفی ساخته می شود که می توان به راحتی در فضای مورد نظر استفاده کرد.

خرید کاشی لاکچری سفید بنفش

خرید کاشی لاکچری سفید بنفش این سایت امکان خرید کاشی لاکچری سفید بنفش را به صورت آنلاین برای مشتری فراهم نموده است تا بتواند محصول دلخواه خود را به آسانی سفارش دهد و بعد از ثبت کردن سفارش، محصول به نشانی او ارسال گردد. شایان ذکر است در این مرکز خرید و فروش فقط به صورت عمده امکان پذیر می باشد.
کاشی های لاکچری به علت ویژگی های بسیار خوبی که دارند، یکی از انواع پر فروش این محصول در داخل و خارج از کشور می باشند. انواع کاشی در شرکت های تولید کننده با استفاده از مواد درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته و با رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید می شود. این کاشی ها علاوه بر زیبایی از استحکام و دوام قابل قبولی برخوردار می باشند و امروزه توانسته اند توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و فروش بالایی را به خود اختصاص دهند. قیمت انواع کاشی لاکچری پرسلانی نسبت به نمونه های معمولی و ساده بالاتر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید