کاشی استخری اصفهان محصولی است که از درجه کیفی بسیار عالی برخوردار می باشد. این نوع کاشی از میزان ضخامت عالی برخوردار است و این موضوع باعث شده تا مقاومت این کالا در برابر ضربه و شکستگی تا حد بسیار عالی افزایش پیدا کند. واحد های عمده فروشی این نوع کاشی در شهر های مختلف ایران قرار دارند و این محصولات را با مناسب ترین نرخ به دست مشتریان گرامی می رسانند.

عمده فروشی کاشی استخری اصفهان

شیک ترین کاشی استخری طرح دار

شیک ترین کاشی استخری طرح دار کاشی محصولی است که در دسته کالا های سفالی طبقه بندی می شود. این محصول دارای ضخامت بسیار زیادی است و این امر باعث شده تا از آن برای پوشش دهی دیوار استفاده شود. از این محصول ارزشمند و کاربردی می توان در مکان های مختلف استفاده کرد که از این مکان ها می توانیم به استخر اشاره نماییم.

کاشی های استخری به دو صورت طرح دار و ساده در بازار موجود هستند و افراد می توانند هر یک از مدل های این محصول را با توجه به سلیقه خود تهیه نمایند.

کاشی های استفاده شده در ساخت استخر دارای انواع متعددی هستند که این موارد را می توانیم به صورت زیر طبقه بندی کنیم:

  • کاشی کف
  • کاشی دیوار
  • کاشی بدنه
  • کاشی پرسلانی

نمونه های طرح دار این محصول بسیار شیک و زیبا هستند و استفاده از آنها نقش مهمی در زیبایی دیزاین استخر خواهد داشت. طرح و مدل این محصول از اولین فاکتور هایی است که افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند.

این امر باعث شده تا بسیاری از تولید کنندگان این محصول از طرح های شیک و زیبا برای تولید این محصول استفاده نمایند. کاشی استخری طرح دار دارای سایز ها و اندازه های گوناگونی می باشند که استفاده کنندگان ارجمند می توانند این کالا را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایند.

قیمت عمده کاشی استخری اصفهان

قیمت عمده کاشی استخری اصفهان قیمت کاشی استخری اصفهان با کیفیت و درجه یک از مهمترین شاخص هایی است که مشتریان گرامی و ارجمند در هنگام خرید آن را مد نظر قرار می دهند. هر چه قیمت تمام شده این کالای ارزشمند و بسیار مهم کاهش پیدا کند، تقاضا برای خرید و سفارش آن بیشتر خواهد شد.

قیمت مدل های متنوع و متعدد کاشی های استخری به شیوه عرضه و فروش آن در بازار بستگی دارد. در فروش عمده افراد می توانند بهترین و با کیفیت ترین کاشی استخری را با نازلترین قیمت تهیه کنند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت از مدل های متنوع و گوناگون این کالا دیدن فرمایید و از قیمت تمام شده آن اطلاع حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید