بلوک سبک، یکی از انواع مصالح ساختمانی است، که با توجه به خصوصیت ها و مزایای منحصر بفردی که دارد، به طور گسترده ای در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. این نمونه بلوک، با تزریق هوا به بتن ساخته می شود.

فروشگاه بلوک سبک ساختمانی، بهترین محصولات را درجه های کیفی تایید شده به وسیله سازمان های کنترل کیفی و و در ابعاد متنوع، به طور وسیعی در اختیار استفاده کنندگان عرصه ساختمان سازی قرار می دهد. 

فروشگاه بلوک سبک ساختمانی در اردبیل

انواع بلوک سبک ساختمانی را بشناسید

انواع بلوک سبک ساختمانی را بشناسید یکی از انواع بلوک سبک ساختمانی، نمونه هبلکس می باشد که از بتن دارای خلل و فرج فراوان ساخته می شود. این نوع بلوک از دوام و استحکام بالایی در برابر عوامل آسیب پذیر برخوردار است و به عنوان عایق حرارتی و صوتی، عملکرد و کارایی بسیار مناسبی دارد. از جمله مزایای عمده این بلوک هبلکس، این است که سیم کشی و سایر عملیات مربوط به امور ساختمانی به راحتی قابل انجام است. مواد تشکیل دهنده این بلوک، سیلیس، سیمان، پودر آلومینیوم و آهک است. 

از دیگر نمونه های بلوک سبک ساختمانی، به اسم لیکا شناخته می شود، که از ترکیب سنگ دانه های مختلف، سیمان و آب به وجود می آید. از آنجایی که در تولید بلوک سبک لیکا، از ریزدانه و سایر مواد سنگین استفاده نشده است، از وزن بسیار سبکی بهره می برد. به کار بردن این نمونه بلوک، برای ساخت دیوار های خارجی، نما و سقف های سبک بتنی امکان پذیر است. بلوک لیکا، ویژگی ضد حریق دارد و به عنوان عایق، کارکرد مناسبی را به خود اختصاص داده است. 

بلوک سبک گازی، از بتن سبک متخلخل ساخته شده است و ترکیبات آن، شامل آهک، سیلیس و سیمان می باشد. وزن سبک این نوع بلوک، موجب شده است که وزن کلی ساختمان بسیار سبک باشد و با توجه به اینکه عایق بسیار مناسبی است، سبب کاهش هزینه های مصرف انرژی می شود. همانند بلوک لیکا، در برابر آتش از مقاومت بسیار بالایی بهره می برد و ضد حریق است. یکی از ویژگی های مهم این بلوک، می توان به قابلیت بالای آن جهت بازیافت اشاره کرد. به کار بردن بلوک سبک گازی برای مناطق مرطوب توصیه نمی شود. 

خرید بلوک سبک ساختمانی ارزان قیمت

خرید بلوک سبک ساختمانی ارزان قیمت خرید بلوک سبک ساختمانی ارزان قیمت، با توجه کیفیت بالا و مرغوبیت مواد اولیه مورد تایید توسط آزمایشگاه های کنترل کیفی، صورت می پذیرد. قیمت بلوک سبک، با توجه به انواع مختلفی که دارد، متفاوت است.

یکی از فاکتور هایی که به روی قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارد، متریال های به کار رفته در ساخت آن است. هرچه کیفیت این مواد بالاتر باشد، محصول نهایی قیمت بالاتری دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید