در حال حاضر، با توسعه و پیشرفت صنعت ساختمان سازی، استفاده از متریال های مقاوم و استاندارد، مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران قرار گرفته است. یکی از این مصالح، سرامیک است که خود دارای انواع مختلفی است و از طرح ها و رنگ بندی های متنوعی بهره می برد.

فروشگاه سرامیک جدید کف حیاط، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی بالا و کافی، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

فروشگاه سرامیک جدید کف حیاط

پرفروش ترین انواع سرامیک جدید کف

پرفروش ترین انواع سرامیک جدید کف در حال حاضر، سرامیک ها در مدل ها و طرح های متنوعی تولید و عرضه می شوند. از این رو، در اکثر بخش های ساختمان، از جمله کف به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل متعددی در انتخاب سرامیک کف موثر است. از جمله، می توان به دوام و استحکام بالا، جذب پایین آب، مقاومت بالا در برابر لیز خوردگی و لکه پذیری آن اشاره کرد. از انواع پر فروش، سرامیک پرسلانی، سرامیک گرانیتی و سرامیک های طرح موزاییک است. 

یکی از انواع سرامیک جدید کف، سرامیک پرسلانی است که به دلیل نوع ساخت و فرآوری که دارند، از مقاومت و دوام بسیار خوبی بهره می برند. این نمونه از سرامیک در مقایسه با سرامیک های معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار است و قابلیت جذب آن ها، بسیار پایین است. سرامیک های پرسلانی به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب ساخته می شوند و از پرفروش ترین و بهترین سرامیک های کف به شمار می روند. 

از دیگر سرامیک های پرفروش در بازار، می توان به سرامیک گرانیتی اشاره کرد. این محصول را با خاک رس و افزودن رنگ دانه های رنگی می سازند و از این رو، از طرح ها و رنگ بندی های متنوعی بهره می برد. سرامیک گرانیتی، فاقد لعاب است و با استفاده از پولیش، سطح آن را براق و شیشه ای می کنند. سرامیک طرح موزاییک، دارای قطعات ریز لعاب و بدون لعاب است، که از نظر شکل ظاهری، به صورت مربع، مستطیل و چند گوشه تولید می شوند. 

فروش سرامیک کف حیاط ایرانی

فروش سرامیک کف حیاط ایرانی فروش سرامیک کف حیاط ایرانی، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در طرح ها و نقش و نگار های متنوع، دارای قیمت های متفاوتی است.

خرید به صورت عمده، مستقیم و بدون واسطه با حذف دلالان، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است و هزینه پرداختی بسیار مناسب تمام می شود. عوامل متعددی، از جمله ابعاد سرامیک، نوع فرآوری، طرح سرامیک و غیره بر قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید