سرامیک کف رنگ تیره در ابعاد بزرگ معمولاً برای پوشش دهی کف پارکینگ مورد توجه قرار می گیرد. غالبا سرامیک های کف در رنگ ‌های تیره طراحی می ‌شوند و دارای خصوصیات های بسیار زیادی هستند که یکی از مهم ترین خصوصیت  آن ها این است که کوچکترین لکه را نمایان نمی سازند. در فروشگاه های انواع کاشی و سرامیک، سرامیک های کف در ابعاد کوچک و بزرگ قابل ارائه هستند.

فروشگاه سرامیک کف رنگ تیره ابعاد بزرگ

ابعاد متفاوت سرامیک کف رنگ تیره

ابعاد متفاوت سرامیک کف رنگ تیره سرامیک ها جزو متریال های پر طرفدار در صنعت معماری امروزه هستند زیرا تنوع بسیار زیادی به خود اختصاص می دهند. واحد های تولید کننده انواع کاشی و سرامیک کف این محصولات را در سایز ها و رنگ های متنوع تولید می کنند تا بتوانند سلیقه مشتریان مختلف را پاسخگو باشند.

معمولاً برای طراحی سرامیک کف پذیرایی از ابعاد بسیار بزرگ استفاده می شود. نکته بسیار جالبی که در زمینه طراحی ابعاد متفاوت سرامیک کف در نظر گرفته می شود، این است که معمولاً این سرامیک ها در ابعاد مربعی شکل طراحی می ‌شوند.  به عنوان مثال یکی از استاندارد ترین ابعاد مورد نظر برای تهیه سرامیک کف ابعاد ۶۰ در ۶۰ است که شکل مربعی به خود می ‌گیرد و برای پوشش دهی کف پذیرایی یا کف پارکینگ و دیگر محیط ها بسیار مناسب است. از دیگر ابعاد متفاوت این کالاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 40 در 40
  • 50 در 50
  • 120 در 120

معمولاً سرامیک های کف در رنگ های تیره تر نسبت به سرامیک های دیواری طراحی می شوند زیرا بتوانند فضای اتاق را بهتر جلوه دهند و همچنین رنگ های تیره سرامیک باعث می شود که کوچکترین لک نمایان نشود.

فروش سرامیک کف پذیرایی ارزان

فروش سرامیک کف پذیرایی ارزان فروش سرامیک کف به دلایل بسیار زیادی امروزه گسترش پیدا کرده است. یکی از مهمترین دلایل استفاده عمده از انواع سرامیک برای پوشش دهی محیط های مختلف عایق رطوبتی بودن این محصولات است. سرامیک ها به عنوان بهترین عایق رطوبتی اکثرا برای پوشش دهی مورد توجه قرار می ‌گیرند.

ایده های بسیار جذاب برای فروش بهتر و بیشتر انواع سرامیک کف توسط تولید کنندگان در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین ایده ها، امروزه استفاده از وب سایت های اینترنتی است که به عرضه و مستقیم و بدون واسطه محصولات می پردازد.

از طریق وب سایت های اینترنتی تولیدکنندگان عمده می توانند محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان معرفی نمایند و مشتریان نیز می ‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصولات را سفارش داده و با قیمت ارزان در دسترس داشته باشند.

یکی دیگر از مهمترین مزیت ‌های این ایده این است که مشتریان می توانند از طرح های مدرن و بسیار جذاب تولید کنندگان در این زمینه آگاه شوند و طبق نیاز روز و به صورت پیشرفته نسبت به انتخاب این محصولات اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید