سرامیک سنتی کف نمونه ای از بهترین سرامیک های می باشد که در کف مکان های مختلف همچون امکان تاریخی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و فضای زیبایی را به آنها می بخشد. سرامیک های کف سنتی معمولا در ابعاد مختلف و طرح های متنوع تولید می گردند و روز به روز استفاده از آنها گسترده تر می شود. بنابراین فروش سرامیک کف سنتی بسیار بالا می باشد و فروش آن با قیمت کارخانه بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

فروش سرامیک سنتی کف به قیمت کارخانه

انواع سرامیک سنتی کف را بشناسید

انواع سرامیک سنتی کف را بشناسید امروزه از انواع سرامیک های کف سنتی جهت مرمت آثار تاریخی و باستانی، در دانشگاه ها، پارک ها، مسجد ها، حسینیه ها و … استفاده فراوانی می شود.

معمولا این سرامیک های سنتی از طرح های مختلفی برخوردار هستند و در ابعاد مختلف و رنگ‌بندی بی نظیری تولید می گردند.

می توان برخی از انواع سرامیک های سنتی کف که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند را این طور بیان کرد:

  • سرامیک سنتی کف مدیترانه ای: این سرامیک ها معمولا به صورت پیچیده، متقارن، رنگارنگ و … تولید می گردند و از طرح های موجود در طبیعت الهام می گیرند و استفاده فراوانی جهت کفپوش ها در نقاط مختلف منزل دارند.
    این کاشی ها دارای دوام بالایی می باشند و از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند و به همین جهت روز به روز استفاده از آنها گسترده تر می گردد.
  • سرامیک سنتی کف معرق: این سرامیک ها معمولا از تراشه های سرامیک های ریز و درشت تشکیل شده اند که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نقش زیبا با تنوع رنگی بالایی تولید می کنند. معمولا در ساخت این سرامیک ها از رنگ های سفید، آبی تیره، فیروزه ای، پرتقالی و … استفاده می شود.
  • سرامیک های سنتی کف مینایی: یکی از از بهترین و زیباترین سرامیک های که در کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و دارای طرح های از نقوش هندسی، گل و گیاه، اسلیمی و … می باشند.

خرید سرامیک سنتی از درب نمایندگی

خرید سرامیک سنتی از درب نمایندگی سرامیک سنتی از جمله سرامیک های بسیار جذاب و مستحکم می باشد که امروزه استفاده فراوانی در مکان های مختلف دارد.

این سرامیک معمولا از مواد سازنده بسیار بادوام ساخته شده اند و درصد جذب آب بسیار کمی دارند. به همین دلیل استفاده زیادی در بین مردم دارند و خرید سرامیک سنتی به شیوه های مختلفی انجام می گیرد. 

می توان برخی از روش های خرید این محصول را خرید حضوری و اینترنتی آن دانست که معمولا  در خرید اینترنتی انواع سرامیک کف سنتی از درب نمایندگی ها برای آنها با قیمت مناسب ارسال می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید