قیمت بلوک سبک ساختمانی هیبلکس در سال 99 با توجه به شرایط اقتصادی بازار مشخص می شود و دو عامل مهم از جمله کشش بازار و کشش تقاضا بر روی میزان قیمت گذاری آن تاثیر گذار خواهد بود. این محصول بسیار سبک و قابل حمل بوده و در برابر زمین لرزه و زلزله از مقاومت بالایی برخوردار است.

قیمت بلوک سبک ساختمانی هیبلکس سال 99

مختصری درباره بلوک سبک ساختمانی هیبلکس

مختصری درباره بلوک سبک ساختمانی هیبلکس بلوک سبک ساختمانی هیبلکس از جمله بتن های است که در عین سبک بودن مقاوم می باشد و متخلخل بودن نیز از دیگر مشخصه اش است و همچنین براحتی می توان بر روی آن سیم کشی برق را اجرا نمود. از دیگر ویژگی های آن شامل:

  • دارای وزن سبک و استقامت بالایی می باشد و در ابعاد و حجم استانداردی وارد بازار می شود، و به طور کلی ابعاد آن 60*25*20 است که به تعداد 46 اجر حجم دارد ولی وزن آن حدود یک به 4 نسبت به آجر می باشد.
  • هیبلکس در برابر زلزله و فشار و تنش های بیرون مقاومت بالایی دارد.
  • به عنوان عایق حرارتی می باشد و دارای عایق گرما، سرما و صدا می باشد.
  • به عنوان عایق آتش سوزی می باشد و حرارت و آتش را به کندی هدایت می کند و از نظر اقتصادی صرفه جویی می شود.
  • صرفه جویی در سرعت و هزینه ساخت و ساز، هیبلکس به دلیل ابعاد و وزنش دیوار چینی آسانی دارد.

این محصول به عنوان مدرن ترین و مرغوب ترین بتن یا همان آجر می باشد که در برابر آتش سوزی و زلزله مقاومت خودش را حفظ می کند و مانع از ریزش آوار می شود.

مرکز تولید انواع بلوک سبک ساختمانی

مرکز تولید انواع بلوک سبک ساختمانی

مرکز تولید بلوک سبک ساختمانی با مدیریت تیم اقتصادی بازار و کشف فرصت های تازه توانسته تولید خود را افزایش و گوشه ی بازار را به دست بگیرد. انواع بلوک سبک در دسته بندی منحصر به فردی قرار می گیرد.

این محصول بسیار سبک و دارای ابعاد مناسبی می باشد و کاربرد آن بسیار بالا می باشد. به عنوان عایق حرارت و صدا عمل می کند و صدا و حرارت را به سختی از خود عبور می دهد. این محصول را می توان یکی از مصالحی با جنس بتن سبک نامید که دارای متخلخل و مدرن می باشد به همین دلیل چسبندگی بالایی در برابر سیمان دارد.

به این دسته از بلوک ها بتن هوادار اتو کلاو شده یا بتن سبک هم گفته می شود. این محصول توسط مهندسان سوئدی با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روز دنیا انجام شده است استفاده از آن باعث شده در فصل زمستان ساختمان گرم و در فصل تابستان خنک باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید