انواع کاشی و سرامیک دارای طرح های بسیار زیبا و متنوعی می باشند که هر کدام زیبایی خاصی دارند. یکی از طرح های بسیار جذاب و پر طرفدار سرامیک آشپزخانه طرح سنتی است که با استفاده از رنگ های متنوع تولید و ارائه می گردد. یکی از بزرگترین مراکز پخش سرامیک آشپزخانه سنتی فیروزه ای همین سایت می باشد که انواع این محصول را با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل به مشتریان ارائه می کند.

پخش سرامیک آشپزخانه سنتی فیروزه ای

طرح های جدید سرامیک آشپزخانه سنتی

طرح های جدید سرامیک آشپزخانه سنتی زیبایی دکوراسیون آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می باشد و همان طور که می دانید طرح و رنگ کاشی می تواند در زیبایی و جذابیت آن تأثیر گذار باشد. یکی از طرح های بسیار شیک و جذاب طرح سنتی است که طرفداران خاص خود را دارد و در رنگ های زیبای فیروزه ای، آبی، زرد و سفید و ..  در انواع نقش و نگارهای بسیار ظریف و زیبا وجود دارد.
این سرامیک علاوه بر طراحی منحصر به فرد از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. سرامیک های سنتی دارای طرح های زیبای ایرانی هستند که هبچ گاه قدیمی نمی شوند و همیشه جذاب بوده و این امر باعث محبوبیت این محصول در کشور شده است.
این سرامیک ها در برابر فشار و وزن بالا تحمل خوبی دارند همچنین در مقابل ضربه و خراشیدگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. در تهیه این سرامیک از مرغوب ترین خاک رس استفاده شده است و این محصول ضخامت مناسب و جذب آب بسیار پایینی دارد همچنین در برابر شستشو بسیار مقاوم بوده و تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود.

آخرین قیمت سرامیک آشپزخانه زیبا

آخرین قیمت سرامیک آشپزخانه زیبا آخرین قیمت سرامیک آشپزخانه زیبا با تو.جه به تورم کنونی در جامعه و نوسانات اقتصادی اخیر در کشور ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است. قیمت انواع سرامیک بیه پارامترهای متعددی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت ساخت این محصول، روش خرید و فروش، ابعاد و اندازه، طرح و نقش، رنگ آن، برند و شرکت تولید کننده و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند.
قیمت انواع سرامیک در خرید عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی می باشد. بسیاری از برج سازان از خریداران کلی این محصول می باشند که آن را با بهترین قیمت تهیه می کند. در حال حاضر در شهرهای مختلف کشور کارخانه های سرامیک سازی متعددی وجود دارند که با بکار گیری از مواد اولیه درجه یک انواع کاشی و سرامیک را با بهترین کیفیت تولید و راهی بازار فروش می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید