سرامیک های طرح چوب امروزه جزو آن دسته از سرامیک های پرطرفدار بوده که تولیدکنندگان انواع مختلف این محصول را روانه بازار می‌ کنند. در این بین سرامیک طرح چوب سفید با وجود جذابیت زیادی که دارد و از طرفی مناسب بودنش برای فضاهای مختلف، بسیار پرطرفدار می باشد. تولید کننده این نوع سرامیک نیز سعی کرده است محصول را با قیمت ارزان و البته کیفیت بالا روانه بازار کند.

تولید کننده سرامیک طرح چوب سفید ارزان

4 کاربرد سرامیک طرح چوب سفید

4 کاربرد سرامیک طرح چوب سفید اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید برای منزلتان از پارکت های چوبی استفاده کنید اما به هر دلیلی امکان استفاده از این متریال برای تان مقدور نیست، می توانید اقدام به خرید سرامیک های طرح چوب که جذابیت زیادی دارند کنید.
به طور کلی شاید شما هم با شنیدن اسم سرامیک طرح پارکت، رنگ قهوه ای این سرامیک ها در ذهن تان تداعی شود اما جالب است بدانید سرامیک های طرح چوب امروزه در رنگ های سفید نیز تولید شده که جذابیت بالایی دارد.

حال در خصوص کاربردهای مهم سرامیک طرح چوب سفید باید بدانید این نوع سرامیک از آنجایی که قیمت کمتری نسبت به پارکت های چوبی دارد و از طرفی تمیز کردن آن آسان تر است در تمامی فضای خانه می توان از آن استفاده کرد و ظاهر خانه‌تان همانند استفاده از پارکت چوبی جذاب می باشد.
مثلاً استفاده از این نوع سرامیک برای آشپزخانه هایی که دارای دکوراسیون سفید رنگ می باشد بی نظیر خواهد بود؛ همچنین اگر بخواهید فضایی لوکس به وجود آورید سرامیک طرح چوب سفید انتخابی هوشمندانه برای پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب نیز می باشد زیرا رنگ سفید آن می‌ تواند فضای منزل را دل باز تر نموده و به راحتی با رنگ های متنوع ست شود.

از طرفی با وجود اینکه این کفپوش ها محکم و ضد آب است، هیچ نگرانی در خصوص شستشوی آن وجود ندارد با این حال استفاده از آن در حیاط منزل نیز کاربردی خواهد بود.

قیمت سرامیک طرح چوب روشن درجه یک

قیمت سرامیک طرح چوب روشن درجه یک همانطور که در خصوص قیمت سرامیک طرح چوب گفته شد به طور کلی این سرامیک ها نسبت به پارکت های چوبی قیمت ارزان تری دارد. اما باید بداند یکی از مهم ترین نکاتی که در این قیمت تاثیر می گذارد، رنگ بندی آن است.

درجه کیفیت این سرامیک ها نیز می تواند تعیین کننده قیمت محصول باشد به طوری که بدون شک سرامیک درجه یک با رنگ روشن نسبت به دیگر انواع محصول قیمت بیشتری خواهد داشت و هر چه این درجه کیفی سرامیک طرح چوب پایین‌ تر بیاید قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌ کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید