حمام و سرویس بهداشتی از مکان هایی می باشد که بیشتر در معرض اب و رطوبت هستند. بنابراین برای پوشش داخلی این مکان ها باید از کاشی و سرامیک های مناسب استفاده کرد. اما باید در نظر داشت که کاشی ها به مرور زمان دوام خود را از دست می دهد و خراب می شوند.یکی از روش های ترمیم کاشی های این مکان ها استفاده از کاشی چسبی سرویس بهداشتی می باشد.

کارخانجات کاشی چسبی در ایران انواع مختلفی از این کاشی ها را با اندازه و طرح های مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کند. این کار خانه تحت نظر اتحادیه کاشی کاران می باشند بنابراین باکیفیت ترین کاشی ها را طرح ها و مدل های بروز تولید و عرضه می کنند.

کارخانجات کاشی چسبی سرویس بهداشتی

نکاتی درباره کاشی چسبی سرویس بهداشتی

نکاتی درباره کاشی چسبی سرویس بهداشتی همانطور که قبلا گفته شد استفاده از کاشی چسبی مزیت های زیادی دارد. اما برای خرید و استفاده از این نوع کاشی باید به نکات زیر توجه کرد.

  1. استفاده از کاشی های چسبی باعث می شود سطح زمین کمی بالاتر بیاید. این امر به خاطر این است که این کاشی ها روی کاشی های قبلی زده می شود. بنابراین ممکن است درب طرویس بهداشتی به درستی بسته نشود. پس هنگام خرید میتوان از کاشی هایی با ضخامت کمتر استفاده کرد و یا به طوری در سرویس بهداشتی نصب شود که مانع باز و بسته شون درب سرویس بهداشتی نشود.
  2. اندازه ی کاشی های چسبی مورد استفاده در سرویس های بهداشتی بسیار مهم است. این امر به این بستگی دارد که سرویس بهداشتی چندمتر مربع می باشد.
  3. جنس کاشی چسبی. برای جلوگیری از لیز خوردن بهتر است از کاشی های لعاب دار و مات برای کف سرویس بهداشتی استفاده کرد. اما برای دیوار و سقف این مکان نی توان از کاشی های براق و صاف استفاده کرد.
  4. کیفیت کاشی چسبی. باید از کاشی های با کیفیت و دارای مقاوم بالا برای این مکان ها استفاده شود.
  5. طرح و مدل های کاشی چسبی. بهتر است برای انتخاب این نوع کاشی ها در این مکان، بیش از 3 رنگ کاشی انتخاب نشود. همچنین باید متناسب با فصای داخلی سرویس این مدل ها انتخاب شود.

فروشندگان کاشی چسبی سرویس بهداشتی

فروشندگان کاشی چسبی سرویس بهداشتی فروشندگان کاشی چسبی، انواع کاشی ها را در طرح ها و رنگ ها و حتی سایز های مختلف به درخواست مشتریان به طور مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولید این نوع کاشی خریداری کرده و در اختیار مردم قرار می دهند.همچنین می توان از طریق سایت های معتبر از نمایندگی های عرضه ی کاشی، این محصول را خریداری کرد. قیمت کاشی ها به نوع کاشی،رنگ و طرح و سایز و حتی نام شرکت تولید کننده بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید