خرید کاشی استخری سفید ارزان قیمت را می توانید از سایت ما با صرف کمترین زمان انجام دهید. کاشی سفید به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع کاشی های استخری محسوب شده که هم برای پوشش کف و هم دیواره های استخر استفاده می شود. خریدتان را می توانید در همه اوقات شبانه روز و هر زمان فرصت کافی در اختیار داشتید، انجام دهید.

مدل های متنوع در ابعاد و سایزهای مختلف عرضه شده تا مشتری بتواند با جستجو و سلیقه خود، انتخابش را انجام دهد.

خرید کاشی استخری سفید ارزان

کاربرد اصلی کاشی استخری سفید

کاربرد اصلی کاشی استخری سفید کاربرد اصلی انواع کاشی سفید در استخر، سونا، جکوزی و به طور کلی فضاهایی است که میزان رطوبت در آنها بالاست. جنس لعاب، سایز، ابعاد، روش نصب و… کاشی های استخری با انواع دیگر کاشی ها متفاوت است. جنس بدنه این نوع سرامیک ها پرسلان است. لعابی که بر روی سطح این کاشی ها به کار رفته، بسیار باکیفیت بوده و میزان جذب آب را به کمترین مقدار ممکن (کمتر از 2 درصد) می رساند. بیشترین استفاده از آن در فضای داخلی استخرها می باشد.
انواع مختلف کاشی استخری در برابر یخ زدگی کاملا مقاوم است. در حالت عادی و پس از چسباندن از سطح کار جدا نمی شود و به راحتی نمی شکند. سرامیک های سفید را هم در استخرهای خانگی و هم استخرهای عمومی می توان استفاده کرد. از انواع چسب های پلیمری جهت اتصال کاشی های سفید استخری استفاده می شود.
بافت این کاشی ها کاملا متراکم بوده و همین موضوع امکان سر خوردگی بر روی آنها را در هنگام شنا به حداقل ممکن می رساند. از انواع کاشی های سفید می توان در کناره ها و نقاط زاویه دار استخر هم استفاده نمود.

فروش کاشی استخری با قیمت باورنکردنی

فروش کاشی استخری با قیمت باورنکردنی فروش کاشی استخری با قیمت باورنکردنی به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می گیرد و شما می توانید این نوع کاشی را در ابعاد و تعداد مورد نیاز خود هم به صورت عمده و هم جزئی سفارش دهید. در این شیوه از خرید نیاز به مراجعه حضوری نبوده و خریدار می تواند با مراجعه به سایت و انتخاب نوع کاشی مورد نظرش، محصول را ثبت سفارش نماید. چون فروش بدون واسطه انجام می گیرد، خریدار می تواند اطمینان خاطر داشته باشد که هزینه کمتری نسبت به زمانی که از بازار آزاد خرید می کند، می پردازد.
قیمت کاشی استخری در فروش ویژه مناسبتر از قیمت آن در بازار آزاد بوده و خریداران می توانند با در نظر گرفتن نیازهای خود، آن را به صورت کلی سفارش دهند. تنوع بالای کاشی های استخری سبب شده استقبال خوبی از این نوع کاشی ها در بازار فروش شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید