امروزه پله ها یکی از مهمترین بخش هر ساختمان محسوب می شوند و برای این که بیشتر در معرض دید افراد قرار دارند باید از سنگ های با کیفیت بالا و نیز دارای نمای ظاهری زیبا استفاده شود که سنگ مرمر از این قضیه مستثنی نمی باشد.

همچنین صادرات سرامیک سنگی پله با بهترین کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود که صادرات نقش مهمی در اقتصاد کشور را دارا می باشد.

صادرات سرامیک سنگی پله مرمر

مدل های مختلف سرامیک سنگی پله

مدل های مختلف سرامیک سنگی پله


سنگ پله ساختمانی دارای انواع گوناگون و نیز دارای کاربردهای زیادی هستند که کاربردهای آن ها در هر نوع متفاوت و اختصاصی است یعنی سنگ ها را بر طبق استفاده ای که می شود جهت اهداف خاصی استفاده می کنند که بسته به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

از آن جایی که تمام سنگ های ساختمانی از جمله سنگ مرمر از لحاظ قدرت ماندگاری و نیز آنالیز بودن با یکدیگر متفاوت بوده که دلیل تفاوت آن ها شرایط آب و هوایی و منطقه ای بوده که از اهمیت و خواص زیادی در نوع خود برخوردار می باشند.

از خصوصیات عالی و بارز انواع سنگ های پله این است که بتواند در برابر فشار و سنگینی وزن، آب و رطوبت، آفتاب، ضربه و ساییدگی مقاومت بسیاری داشته باشد.

در حال حاضر سنگ مرمر زیبایی شگفت انگیزی دارد که علاوه بر این که در راه پله ها استفاده دارد در مجسمه سازی، کف سازی، دکوراسیون، صنعت و…  نیز استفاده های بسیار جالبی می شود از آن داشت.

ویژگی ها و مزایای سنگ مرمر عبارتند از:

دارای مقاومت بالا، خاصیت صیقل پذیری و ساب پذیری بالا، تنوع در رنگ، تنوع بالای کیفیت، دارای ایمنی و استانداردهای جهانی، دارای مقاومت جذب بالا، و دیگر موارد می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

سرامیک طرح سنگ شباهت زیادی به سنگ مرمر و سنگ های مختلف دارند و اغلب این مدل سرامیک سنگی با سنگ های طبیعی اشتباه گرفته می شوند.

از سرامیک ها با طرح سنگ می توان به عنوان دیوار پوش در فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرد که در این صورت فضای این قسمت از منزل کاربردی و جذاب تر به نظر می رسد.

فروش سرامیک سنگی به صورت عمده

فروش سرامیک سنگی به صورت عمده


امروزه شرکت های بازرگانی تجاری زیادی در سراسر کشور وجود دارند که توانسته اند انواع سنگ های سرامیکی پله را در انواع برندها، اندازه، ابعاد، وزن، ضخامت، مدل، جنس مرغوب و نیز کیفیت عالی در معرض فروش قرار دهند که فروش سرامیک سنگی عمده به روش مستقیم و نیز بدون واسطه یکی از راه های اساسی و ارزان این محصول عمده قلمداد می شود که دارای مشتریان خاص خود می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید