قیمت سرامیک پرسلانی طرح آجر قرمز بسته به شرایط عرضه و تقاضا متغیر می باشد و نحوه خرید که عمده تهیه شود یا خرده نیز در نرخ تاثیر گذار خواهد بود و لذا نرخ عمده ارزانتر می باشد. پرسلان اصطلاحی می باشد که برای سرامیک های باکیفیت بالا استفاده می شود. بنابرین اگر شما شناختی روی کیفیت سرامیک نداشته باشید به راحتی می تواند به سراغ سرامیک های پرسلانی بروید. این نمونه کالا ها در مدل و طرح های مختلفی مانند طرح آجر تولید می شوند.

قیمت سرامیک پرسلانی طرح آجر قرمز

مشخصات سرامیک پرسلانی طرح آجر قرمز

مشخصات سرامیک پرسلانی طرح آجر قرمز

مشخصات سرامیک پرسلانی طرح آجر قرمز شامل گزینه های زیر می شوند:

  • سایز آن 30*90 می باشد.
  • وزن سنگینی دارد. علت این امر به خاطر فشرده بودن مواد اولیه آن می باشد.

تمام مهندسانی که به ساخت ساختمان ها مشغول می باشند. استفاده از سرامیک های پرسلان و  سرامیک استخری اولین انتخاب آن ها می باشد. از مواد اولیه این نوع کالا ها می توان به خاک رس، فلدسپات، گرانیت و سیلیس اشاره کرد. این نوع کالا ها چون کیفیت بالایی دارند می توان به عنوان نمای ساختمان از آن ها استفاده کرد.علاوه بر این به عنوان کف پوش هم می توان از آن ها استفاده کرد. این سرامیک ها به دو صورت پولیش و لعاب دار تولید می شوند.

علاوه بر ساختمان های مسکونی و تجاری می توان در ساخت آزمایشگاه ها و بیمارستان ها هم از آن ها استفاده کرد. علت این امر به خاطر مقاومت بالای آن ها در مقابل مواد شیمیایی می باشد.

این نوع کالا ها در مدل و طرح های مختلفی تولید می شوند. اما سرامیک پرسلان استخوانی به دلیل این که شفافیت بالای دارد در اکثر کشور ها من جمله ایالات متحده و بریتانیا تولید می شود. سرامیک پرسلانی ارزان به طور مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود و خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید سرامیک پرسلانی طرح آجر ارزان

خرید سرامیک پرسلانی طرح آجر ارزان

خرید سرامیک پرسلانی و سرامیک استخری  طرح آجر ارزان بازار داغ و پر رونقی دارد و در بازار طیف های متنوعی از این محصول ارائه می شود که با هر سلیقه و بودجه ای سازگار است و لذا خریدار می تواند مطابق با نیاز و بودجه ی خود و کاربرد سرامیک آن را تهیه کند. از مزیت های فراوان این نوع سرامیک ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • بیشتر بخوانید: سرامیک اصفهان
  • این نوع کالا ها به این که این مواد آن ها فشرده می باشند مقاومت عالی در مقابل سایش دارند. علاوه بر این جیب کمتری دارند و همین باعث شده استحکام خوبی داشته باشند و طول عمر آن هم بالا باشد.
  • این نوع سرامیک ها آب کمی را جذب می کنند به همین دلیل می توان به راحتی آن ها را شست و تمیز کرد و همین باعث شده بتوان با خیال راحت از آن ها در مکان های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد.
  • این نوع سرامیک از مواد باکیفیتی ساخته شده است به خاطر همین کیفیت بالای دارد. علاوه بر این از نظر شکل ظاهری هم زیبایی فوق العاده ایی دارد.
  • سرامیک های پرسلان در مقابل شکستگی، سایش و رطوبت مقاومت عالی دارند و همین باعث شده در مکان های پر رفت و آمد کاربرد فراوانی داشته باشد.
  • دوام و طول عمر بالای دارند.
  • به خاطر جذب آب کمی که این سرامیک ها دارند در زمستان دچار یخ زدگی نمی شوند به همین دلیل در مناطق سردسیر هم کاربرد دارند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید