سرامیک کف توالت سه بعدی از جدیدترین و زیباترین نوع این محصول ها می باشد که در بازار داخلی ایران طرفدار زیادی دارد. با توجه به بیشتر شدن میزان خریدار این کالاها در کشورمان تعداد مراکز فروش این وسیله ها نیز به نسبت سالهای قبل افزایش پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا برخی از آنها به سبب داشتن رقابت بالا سعی کنند تا این ملزومات را با کیفیتی عالی و نرخی مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

مراکز فروش سرامیک کف توالت سه بعدی

آشنایی با انواع سرامیک کف توالت

آشنایی با انواع سرامیک کف توالت سرامیک یکی از مهمترین مصالح ساختمانی می باشد که کارایی زیادی دارد. در عصر جدید با توجه به پیشرفت کردن تکنولوژی و امکانات در این زمینه مدل های متنوعی از این اقلام تولید شده اند دارای درجه کیفی بالایی می باشند. یکی از مقاوم ترین نوع این ملزومات سرامیک های کف توالت هستند که به سبب اینکه در مکانی با رطوبت بالایی به کار می روند بایستی در برابر رطوبت، ضربه و سایر عوامل محیطی دیگر بادوام باشند. با توجه به استقبال بسیار زیاد مردم کشورمان از این کالاها و آشنایی بیشتر شما عزیزان با این ملزومات در زیر به تعدادی از انواع سرامیک کف به صورت مختصر و مفید می پردازیم:

  • کاشی و سرامیک با سایز کوچک: این روزها از این اقلام بیشتر برای سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود. زیرا علاوه بر اینکه ظاهری خاص و منحصر به فرد به محیط می بخشند موجب می شوند تا فرد دچار لغزش نشود.
  • سرامیک های لعاب دار: از دیگر نوع این مصالح هستند که بر روی سطح آنها لعاب شیشه ای وجود دارد که سبب بالاتر رفتن درجه کیفی آن شده است. این محصولات دارای رنگ بندی و سایز بسیار متنوعی می باشند که هر فردی بسته به سلیقه خود می تواند هر کدام از آنها را انتخاب کند.

قیمت سرامیک کف توالت ایرانی

قیمت سرامیک کف توالت ایرانی قیمت سرامیک کف توالت در کشور بسته به عوامل زیادی از جمله: میزان عرضه و تقاضا، برند تولید کننده، ابعاد و اندازه، جنس، درجه کیفی، میزان واردات و صادرات، رنگ و سایر پارامترهای بیشماری که بر روی قیمت گذاری این محصولات موثر هستند، متفاوت می باشد. به همین منظور نمی توان نرخ دقیقی از این محصول ها را عنوان کرد. به طور کلی می توان گفت که نمونه های ایرانی دارای قیمتی ارزانتر از محصولات مشابه وارداتی می باشند.

بنابراین کسانی که به دنبال خرید این وسیله ها با قیمتی مقرون به صرفه هستند بهتر است تا اجناس تولید شده در کشورمان را تهیه کنند. در سال جاری به دلیل توزیع و پخش زیاد این اقلام نرخ روز آنها کمتر شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید