امروزه، با توسعه صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان بخصوص آشپزخانه، استفاده از مصالح مقاوم و استاندارد، مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. یکی از این متریال ها، کاشی است، که در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته شده و در بازار عرضه می گردد.

مرکز پخش کاشی آشپزخانه شیک و جدید، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی بالا، به طور گسترده ای در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

مرکز پخش کاشی آشپزخانه شیک جدید

جدیدترین طرح های کاشی آشپزخانه شیک

جدیدترین طرح های کاشی آشپزخانه شیک یکی از جدیدترین طرح های کاشی آشپزخانه، نمونه ساده آن است که بسیار پرطرفدار است و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. کاشی با طرح ساده در ابعاد و سایز های مختلفی در بازار یافت می شود و به عنوان پوششی مناسب برای کف و دیوار های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از طرح های براق و روشن، فضایی شیک و زیبا به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می بخشد و بسیار مناسب برای پر کردن فضای خالی بین کابینت ها است. 

کاشی با طرح برجسته، با توجه به نوع طراحی که دارد، جذابیت و زیبایی منحصر بفردی را خلق می کند. انتخاب این نمونه از کاشی ها، باید به گونه ای صورت گیرد که تناسب و هماهنگی لازم با وسایل موجود در آشپزخانه داشته باشد. اگر وسایل زیادی در آشپزخانه دارید، از طرح های برجسته شلوغ استفاده نکنید. به دلیل اینکه، فضایی نامرتب و نامنظم را به وجود می آورد. انواع مختلفی از طرح های برجسته با رنگ بندی های متنوع در بازار وجود دارد. از این رو، دست افراد با سلیقه های گوناگون برای انتخاب باز است. 

از دیگر طرح های کاشی، نمونه شش ضلعی و اشکال هندسی آن است، که بسیار پرکاربرد است و امروزه، به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. به کار بردن کاشی با طرح های هندسی، موجب می شود که الگو های تکراری شکسته شود و شکلی جدید به فضا بخشیده شود. از طرفی، فضا را بزرگتر از آنچه هست، نشان می دهد. اجرای این کاشی ها، باید توسط افراد باتجربه و ماهر انجام شود و با استفاده از مواد مخصوص، درز های بین آن پر شود. 

خرید کاشی آشپزخانه با ارزانترین قیمت

خرید کاشی آشپزخانه با ارزانترین قیمت خرید کاشی آشپزخانه با قیمت ارزان، بر اساس درجه های کیفی متفاوت و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در طرح و مدل های متنوع، صورت می گیرد. استعلام قیمت کاشی آشپزخانه، از طرق مختلفی امکان پذیر است. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه، بسیار مقرون بصرفه است و قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود. آنچه که اهمیت دارد، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید