امروزه در کشور ما انواع مختلفی سرامیک گرانیتی به فروش می رسد. این محصول به دلیل فروش بالایی که دارد در بازارهای داخلی و خارجی پرفروش و پرطرفدار می باشد.

این سرامیک زیبا توسط شرکت های پخش به خارج از کشور صادر می شود. همچنین پخش کنندگان این محصول را در سراسر کشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب پخش می کنند. با صادرات این محصول سود خوبی نصیب پخش کنندگان می شود.

پخش سرامیک گرانیتی طرح سنگ در تبریز

کاربرد سرامیک گرانیتی طرح سنگ

کاربرد سرامیک گرانیتی طرح سنگ

سرامیک گرانیتی مات کاربرد بسیار زیادی دارد و دارای ویژگی هایی می باشد. از جمله کاربرد این سنگ می توان در نمای داخلی خانه ها و اتاق خواب و کفپوش ها اشاره کرد. این سنگ در معادن مختلف یافت می شود و به کارخانه ها فرستاده می شود. کارخانه ها این محصول را بسته بندی می کنند و به مراکز فروش می فرستند. 

این سنگ را می توان به عنوان کفپوش در فضاهای مختلف، سرویس بهداشتی، آشپزخانه‌، پله ها، راهرو و حمام استفاده نمود. انواع سنگ گرانیتی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. 

این سنگ استحکام بالا و جذابیت زیادی دارد و به دلیل مقاومت خوبی که دارد از فروش بالایی برخوردار است. این نوع سنگ در رنگ های متنوع تشکیل می شود و سنگ گرانیتی هم به صورت رگه ای و هم به صورت صاف و یکدست تشکیل می شود. 

این سنگ به دلیل تنوع بسیار زیاد و طرح ها زیبا در نمای بیرونی ساختمان کاربرد دارد. بعضی از این سنگ ها به دلیل رطوبت بالایی که دارند در کفسازی محوطه های باز مانند پارک ها کاربرد دارند. 

صادرات انواع سرامیک گرانیتی مات

صادرات انواع سرامیک گرانیتی مات

انواع سرامیک گرانیتی به دلیل کاربرد زیادی که دارد از فروش بسیار بالایی برخوردار است. این سنگ به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد. خرید مستقیم امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. 

همچنین این سرامیک به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد که خرید عمده به صرفه تر است. زیرا واسطه ها حذف می شود و قیمت ها کاهش می یابد.

این سنگ به دلیل کیفیت بالا و کاربرد زیادی که در صنایع مختلف دارد از فروش بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. 

به همین دلیل سالانه میزان بسیار زیادی از این سنگ به خارج از کشور صادر می شود. صادرات این محصول باعث شده تا ارز زیادی وارد کشور شود و از طریق این ارز سود خوبی نصیب تجار و بازرگانان می شود. همچنین محصول صادراتی باید با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشد تا مشتریان جذب شوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید