کارخانجات کاشی آشپزخانه تهران، که تمرکز خود را بر روی تولید کاشی آشپزخانه گذاشته اند تا این محصول را با کیفیت منحصر بفرد تولید نمایند. برای خرید کاشی آشپزخانه، می توانید به نمایندگی های کاشی تهران مراجعه نمایید و این محصول را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب به صورت تضمینی خریداری نمایید.

کارخانجات کاشی آشپزخانه تهران

مراحل تولید کاشی آشپزخانه

مراحل تولید کاشی آشپزخانه

کاشی آشپزخانه ترکیبی از سفال و سرامیک است. که جز نماهای مصنوعی محسوب می شود و در ابعاد مختلف با ضخامت استاندارد و مشخص ساخته می شود. این نوع کاشی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی دارای یک لایه سطحی صاف و صیقلی است تا مناسب استفاده در آشپزخانه گردد. مراحل تولید این نوع کاشی بسیار جالب توجه است که عبارت است از:

در اولین مرحله، خاک رس مناسب کاشی سازی را تهیه می کنند و ناخالصی های آن راجداسازی می نمایند و سپس آن را به کمک دستگاه های مخصوص آسیاب می کنند تا به گل مناسب برای تهیه سفال کاشی تبدیل شود. انگاه آن را به شکل خمیر یک دست بیرون می آورند و به وسیله دستگاه های پیشرفته و مخصوص به شکل کاشی های سفالی در ابعاد مختلف با ضخامت مشخص بیرون می آورند و با کمک دستگاه رطوبت آن را می گیرند و خشک می نمایند.

و در آخر سطح سفال ها را به کمک مایع تهیه شده برای لعابدار کرن کاور می کنند و با کمک دستگاه خشک می نمایند.

این سطح صیقلی و صاف ایجاد شده به کمک لعاب می تواند ساده باشد یا در طرح های مختلفی انجام شود و آن را شکیل تر نماید.

فروشندگان کاشی آشپزخانه تهران

فروشندگان کاشی آشپزخانه تهران

کارخانه تولیدی کاشی تهران، فروشندگان کاشی آشپزخانه تهران را به صورت نمایندگی های فعال در سراسر کشور احداث کرده اند تا این محصول با کیفیت را به راحتی در دسترس خریدار قرار دهند تا بتوانند از نزدیک آن را مشاهده کنند و با مشورت از کارشناسان فروش فعال در آنجا محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

البته افرادی که به طور مستقیم بتوانند به کارخانه تولید کاشی تهران مراجعه کنند و محصول را دلیل حذف واسطه ها و هزینه های جانبی با قیمت خود کارخانه خریداری کنند برایشان بسیار مقرون به صرفه تر است.

این کارخانه تولیدی وب سایتی را طراحی کرده است که تمام محصولات تولیدی خود را در زمینه کاشی آشپزخانه در سایت همراه با مشخصات کامل و قیمت بارگذاری کرده است تا افرادی که وقت کافی برای مراجعه حضوری ندارند سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

در این روش سفارش فروشندگان کاشی با هزینه ای بسیار مناسب از طریق حمل و نقل به ادرس مورد نظر مشتری در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه آسیب و شکستگی به دست شان می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید