سرامیک لمینت یک نوع محصول است که جهت زیبایی ساختمان استفاده می شود. این محصول در طرح های گوناگون در بازار موجود است و می توان از آن برای نقاط مختلف ساختمان از جمله کف استفاده کرد. شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید و ساخت این محصول فعالیت می کنند. واحد های تولید کننده سرامیک لمینت مناسب کف این محصولات را با درجه کیفی بسیار عالی و قیمت مناسب به بازار ارائه می کنند.

تولید کننده سرامیک لمینت مناسب کف

تفاوت سرامیک لمینت و کامپوزیت چیست؟

تفاوت سرامیک لمینت و کامپوزیت چیست؟ در ساختمان سازی از مواد گوناگونی استفاده می شود که از این موارد می توان به سرامیک های لمینت و سرامیک های کامپوزیت اشاره کرد. این دو محصول دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر هستند که این تفاوت ها را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • از اصلی ترین تفاوت هایی که بین سرامیک های لمینت و سرامیک های کامپوزیت وجود دارد، مدت زمان ساخت این کالا می باشد. سرامیک های کامپوزیت در مدت زمان کوتاهتری در مقایسه با سرامیک های لمینت ساخته می شوند.
  • از دیگر تفاوت هایی که میان این دو کالا وجود دارد، رنگ آن می باشد. سرامیک های لمینتی بسیار سفید هستند، این در حالی است که سرامیک های کامپوزیت در رنگ بندی های گوناگون در بازار موجود هستند
  • ثبات رنگ این دو محصول از دیگر تفاوت هایی است که میان این دو کالا وجود دارد. سرامیک های کامپوزیت بعد از مدتی رنگ خود را از دست می دهند، این در حالی است که نمونه های لمینت این کالا دارای ثبات رنگ هستند.
  • میزان مقاومت دو محصول از دیگر تفاوت هایی است که میان سرامیک های لمینت و سرامیک وجود دارد. سرامیک های لمینت در مقایسه با سرامیک های کامپوزیت از میزان مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند و می توان از آنها برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده کرد. این نوع سرامیک در برابر رطوبت و ضربه دوام بسیار عالی را از خود نشان می دهد.

خرید سرامیک لمینت به قیمت روز

خرید سرامیک لمینت به قیمت روز آیا می دانید برای خرید سرامیک های لمینت به قیمت روز می توانید به چه مراکزی مراجعه کنید؟ این سایت یکی از با سابقه ترین و اصلی ترین واحد های خرید و فروش سرامیک در بازار های داخلی است که این محصولات را به قیمت روز در دسترس مشتریان و سفارش دهندگان گرامی و ارجمند قرار می دهد.

قیمت لمینت سرامیک در این سایت در سطح مقرون به صرفه و مناسبی می باشد و افراد می توانند هر یک از مدل های این کالا را در حجم بسیار زیاد تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید