کاشی توالت جدید از طرح ها، اندازه ها و رنگ های متنوعی برخوردار است. استفاده از کاشی در توالت علاوه بر افزایش زیبایی دکوراسیون محیط، به حفظ بهداشت آن مکان هم کمک می کند. سطح کاشی به راحتی قابل شست و شو است و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد. تولید کننده کاشی توالت جدید و ارزان، محصولات خود را به صورت عمده و در قیمت های مناسب ارائه می کند.

تولید کننده کاشی توالت جدید ارزان

چگونگی انتخاب کاشی توالت جدید

چگونگی انتخاب کاشی توالت جدید آیا با چگونگی انتخاب کاشی توالت جدید آشنایی دارید؟ انتخاب هر محصولی نیاز به دقت و اطلاعات دارد. در برخی موارد نیاز است تا از یک متخصص کمک بگیریم. در ادامه مطلب به برخی از ملاک های انتخاب کاشی پرداخته شده است، تا از انتخاب خود نهایت رضایت را داشته باشید.

  1. سایز کاشی فاکتور بسیار مهمی در انتخاب محصول به شمار می رود. کاشی در اندازه های بسیار متنوع چند سانتی متری تا چند متری تهیه می شوند و هر یک برای مکان خاصی مناسب می باشند. به طور معمول استفاده از کاشی هایی با سایز بزرگ، برای سرویس های بهداشتی کوچک توصیه نمی شود و فضای نامناسبی به وجود خواهد آورد اما گاهی نوع طرح محصول قابلیت استفاده از کاشی بزرگ در مکان کوچک را فراهم می کند. کاشی های کوچک بندهای زیادی به وجود می آورند و به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتری دارند، خصوصا اگر در مکان مرطوبی مانند حمام مورد استفاده قرار گیرند. پس تمامی موارد گفته شده را در نظر بگیرید و با توجه به سلیقه خود، یک محصول در سایز مناسب انتخاب کنید.
  2. بهتر است برای پوشش کف و سقف محل مورد نظر از کاشی هایی با رنگ خنثی استفاده کنید. به منظور حفظ بیشتر زیبایی محیط و به چشم آمدن دیوار ها، بهتر است کف حمام یا سرویس بهداشتی به رنگ سفید باشد. این مورد درباره سقف هم صدق می کند.
  3. بافت و طرح کاشی اهمیت فوق العاده ای دارد. از آنجایی که نیاز است تا سرویس های بهداشتی و حمام مرتب تمیز شوند و مدام در معرض رطوبت قرار دارند، انتخاب محصولات صیقلی و براق مناسب تر خواهد بود. اما به دلیل اینکه احتمال لیز خوردن از روی کاشی های صیقلی زیاد است، بهتر است برای پوشش کف ها از محصولات ریز و زبر استفاده شود و برای تزئین و زیبایی دیوارها از کاشی های صیقلی استفاده گردد. کاشی های زبر احساس بهتری در کف پا ایجاد می کنند و در طول فصول سرد، گرم تر به نظر می رسند.

خرید کاشی توالت به قیمت مناسب

خرید کاشی توالت به قیمت مناسب با خرید کاشی توالت ارزان در هزینه های تهیه محصول صرفه جویی خواهید کرد.

قیمت کاشی توالت به عوامل مختلفی از جمله، میزان کیفیت، نوع طرح، سایز محصول و … بستگی دارد. مرکز خرید کاشی توالت، محصولات خود را به قیمت مناسب عرضه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید