تولید کنندگان کاشی دیواری جدید، انواع مختلف این محصول را با درجه مرغوبیت بالایی ارائه می دهند. در حال حاضر شاهد فروش جدیدترین نمونه های کاشی دیواری در تهران می باشیم؛ تهران به عنوان پایتخت ایران از قطب های اصلی تولید و عرضه کاشی به شمار می رود. می دانیم که کاشی از مهم ترین مصالح ساختمانی است که جهت زیبایی و افزایش استحکام دیوارهای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کنندگان کاشی دیواری جدید در تهران

انواع کاشی دیواری جدید دست ساز

انواع کاشی دیواری جدید دست ساز کاشیکاری از جمله هنرهای حوزه معماری است که پیشینه ای بس طولانی دارد؛ این محصول، جهت تزئین سقف، دیوار و کف بناهای مختلف به کار رفته است؛ اما به طور کلی کاشی، نوعی مصالح نازک کاری ساختمان می باشد که برای مفروش کردن دیوارها به کار می رود.

به طور کلی کاشی ها از دو قسمت سفالی و لعاب رویه تشکیل شده اند؛ لعاب کاری سطح سفالی، باعث می شود که ظاهری براق، درخشنده و زیبا پیدا کند؛ علاوه بر این استفاده از کاشی لعاب دار برای دیوار به نوبه خود موجب محافظت از ساختمان در برابر عواملی مثل رطوبت می گردد.

انواع کاشی دیواری جدید به صورت دست ساز یا صنعتی تولید می گردند؛ نکته جالب این است که با وجود اقسام گوناگون لوازم تزیینی ساختمان، هنوز هم تولید و عرضه کاشی های دست ساز رونق دارد.

ناگفته نماند که ارقام مختلف کاشی دست ساز را بیشتر جهت مصارف تزیینی استفاده می کنند؛ چرا که بافتی سنتی، خاص و زیبا به محیط می بخشند.
خوشبختانه در حال حاضر شاهد تولید این محصولات سنتی با مدل های جدید می باشیم.

خرید کاشی دیواری از نمایندگی ها

خرید کاشی دیواری از نمایندگی ها روش های مختلفی برای خرید کاشی دیواری وجود دارد؛ انتخاب شیوه خرید تا حدودی به میزان آن بستگی دارد؛ به عنوان مثال مشتریان عمده این محصول، ترجیح می دهند؛ آن را از طریق نمایندگی های معتبر خریداری کنند.

در نمایندگی های خرید کاشی و سرامیک، شاهد عرضه این محصولات با دسته بندی جالب توجه می باشیم؛ به عنوان مثال می توان به انواع کاشی دیواری مخصوص سرویس بهداشتی، حمام، کاشی های حیاطی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

امروزه کاشی های دیواری با تنوع بالایی از لحاظ طرح، رنگ و ابعاد تولید می گردند؛ انتخاب نوع کاشی تا حدودی به فضایی که قرار است؛ نصب شود؛ بستگی دارد.
علاوه بر آنچه بیان شد؛ انواع مختلف کاشی از نظر مواد اولیه به کار رفته در تولید، روش تولید، سطح کیفی، ضخامت و درجه بندی با یکدیگر فرق دارند؛ ناگفته نماند که تعداد قابل توجهی از کاشی های موجود در بازار، دارای رویه لعابی سرامیکی بوده و با عنوان سرامیک خرید و فروش می گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید