شرکت تولیدی سرامیک پرسلان یزد به عنوان بزرگترین واحد تولید کننده این محصول، ارائه دهنده آن در طرح ها و رنگ های متفاوت است. سرامیک پرسلان طبق یک سری فرآیند های متفاوت از دیگر کاشی و سرامیک ها تولید می شود و از دوام و ماندگاری بسیار بیشتری برخوردار است و امکان استفاده از آن در موقعیت های مختلف و حساس وجود دارد.

شرکت تولید سرامیک پرسلان یزد

آشنایی با انواع سرامیک پرسلان

آشنایی با انواع سرامیک پرسلان سرامیک پرسلان گونه‌ ای از انواع کاشی و سرامیک است که طبق فرآیندهای متفاوت تر تولید می شود.  فرایند متفاوت مورد استفاده برای تهیه انواع سرامیک پرسلان باعث شده است که این نوع محصولات قابلیت ها و ویژگی های بسیار بیشتری داشته باشند.

از مهمترین ویژگی های انواع سرامیک پرسلان می توان به بسیار نفوذ ناپذیر بودن و استحکام بالای آنها اشاره کرد.  مقاومت شیمیایی بسیار بالای نمونه های سرامیک پرسلان باعث شده است که استفاده از این نوع سرامیک ها طی چندین سال امکان پذیر باشد.

از مهمترین انواع سرامیک های پرسلان تولید شده در واحد های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فول بادی
  • دبل شارژ
  • گلیزد

هر یک از این نمونه سرامیک های پرسلانی دارای  ویژگی‌ ها و مشخصات متفاوتی هستند که آنها را از دیگر کاشی و سرامیک  ها متفاوت می ‌سازد. علاوه بر این دسته بندی سرامیک های پرسلان در نمونه‌ های پولیش دار و لعاب دار دسته بندی می شوند که طرح و رنگ های آنها با یکدیگر متفاوت است.

البته ناگفته نماند که طرح و رنگ سرامیک های پرسلان طبق محیط قابل استفاده مشخص می گردد. به نوعی که سرامیک پرسلان مورد استفاده در کف پوشی پارکینگ ها با سرامیک های پرسلان  مورد استفاده برای نمای ساختمان کاملاً متفاوت است.

مرکز خرید سرامیک پرسلان یزد

مرکز خرید سرامیک پرسلان یزد سرامیک پرسلان در واحد های تجاری بسیار زیادی قابل تولید است.  یکی از بزرگترین واحد های تولید کننده سرامیک پرسلان در یزد وجود دارد که امکان تولید این محصول را در نمونه های متفاوت دارد.

واحد تولیدی سرامیک پرسلان یزد، محصولات تولیدی خود را در طرح ها و رنگ های متفاوت  و بسیار مدرن و پیشرفته به مشتریان معرفی می نماید. برای خرید سرامیک پرسلان یزد از مراکز عرضه کننده مستقیم این محصول روش های متفاوت وجود دارد که مشتریان می توانند طبق دسترسی که به روش ‌های متفاوت خرید این محصول دارند آن را تهیه کرده و از آن استفاده نمایند.

از مهم ترین روش های فروش انواع سرامیک پرسلانی می‌ توان به فروش مستقیم و  اینترنتی این محصول اشاره کرد که توسط تولیدکنندگان عمده صورت می پذیرد.  برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید