امروزه به جای موزاییک، کف پوش خانه ها، مراکز تجاری، پاساژها، مکان های عمومی و حتی سرویس های بهداشتی از سرامیک تشکیل شده است. سرامیک در طرح و رنگ های گوناگون تولید و ساخته می شود که مشتریان بنا بر نیاز و سلیقه ی خود آن را خریداری می کنند.

عرضه کننده سرامیک با ارائه بهترین سرامیک طرح چوب سمنان در سایت اینترنتی اقدام به فروش این محصول نموده است. 

عرضه کننده سرامیک طرح چوب سمنان

مواد تشکیل دهنده سرامیک طرح چوب

مواد تشکیل دهنده سرامیک طرح چوب

سفالگری از قدیمی ترین هنرهای ایران زمین می باشد که از قدیم الایام تا به اکنون بسیار هنری پرکاربرد بوده و هست. ظروف سفالی یا سرامیکی یکی از اولین تولیدات سفالگران می باشد که با گذشت زمان و تکامل زندگی بشر استفاده های گوناگونی از سفال شده است یکی از این کاربردها، استفاده از هنر سفالگری در صنعت کاشی و سرامیک می باشد که امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است.

مواد تشکیل دهنده ی هر نوع سرامیک سه ماده اصلی خاک رس، ماسه و فلدسپات می باشد. این مواد، ترکیبات آجر نیز هستند البته سرامیک ها در نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید و ساخت می شوند که نوع لعابدار آن بسیار پرکاربرد است زیرا که نوع لعاب دار آن خیلی راحت قابل شست و شو می باشد و هیچ لکه و مایعی به آن نفوذ نمی کند.

سرامیک طرح چوب نیز از همین مواد تشکیل می شود فقط برای طرح روی آن که مانند چوب است از ترکیب رنگ های قهوه ای زرد متمایل به قهوه ای و چند رنگ دیگر استفاده می شود تا همانند چوب به نظر برسد.

برای تولید کاشی و سرامیک ابتدا مواد اولیه را با هم ترکیب می کنند و بعد با دستگاه مخصوص پرس مواد را پرس کرده و بعد آن را با دستگاه خشک می کنند حالا نوبت لعاب است که بر اساس طرحی که قبلا به دستگاه ها داده شده است روی آن ها لعاب می ریزند و در آخر برای این که لعاب روی سطح سرامیک ثابت شود و برای استحکام سرامیک آن را داخل کوره های مخصوص قرار می دهند تا عمل پخت صورت گیرد و کاشی و سرامیک تولید گردد.

ارزانترین قیمت سرامیک طرح چوب سمنان

ارزانترین قیمت سرامیک طرح چوب سمنان

امروزه به دلیل این که کارخانجات کاشی و سرامیک درصدد جلب رضایت مشتری هستند تمام تلاش خود را می کنند تا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کاشی را به بازار عرضه کنند و این امر میسر نمی گردد مگر این که از مواد اولیه ی مرغوب و استاندارد استفاده گردد و اصولا مواد باکیفیت ارزان نیستند پس نمی توان گفت که ارزانترین سرامیک طرح چوب سمنان تولید کدام کارخانه می باشد چرا که امروزه کیفیت را فدای کمیت نمی کنند.

قیمت سرامیک سمنان بسته به نوع مواد تشکیل دهنده ی آن و طرح و مدلی که دارد متفاوت می باشد و قیمت ثابتی را نمی توان برای آن مطرح کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید