سرامیک پرسلان از مقاومت بالایی در برابر نوسانات جوی برخوردار است و همچنین قدرت جذب آب در این نوع سرامیک در حد صفر می باشد. فروشگاه سرامیک پرسلان، انواع سرامیک پرسلان حیاط را در ابعاد مختلف به سراسر کشور ارسال می کند.

برای راحتی دسترسی مشتریان در سراسر کشور صفحه اینترنتی را ایجاد کرده ایم که مبتنی بر فروش سرامیک پرسلان است. خریداران می توانند وارد سایت مربوطه شوند و سفارش خود را انجام دهند.

فروشگاه سرامیک پرسلان حیاط در ابعاد مختلف

آشنایی با ابعاد سرامیک پرسلان حیاط

آشنایی با ابعاد سرامیک پرسلان حیاط

سرامیک حیاط باید از مقاومت بالایی در مقابل فرسایش و ضربه و همچنین نوسانات جوی داشته باشد. سرامیک پرسلان که نوعی سرامیک جذب رطوبت آن صفر می باشد و همچنین به راحتی با ملات سیمان چسبیده می شود. که بهترین گزینه برای سرامیک کردن محیط های باز و مکان هایی که در معرض مستقیم نوسانات هوا و رطوبت هستند می باشد. 

سرامیک پرسلان کف حیاط معمولا در ابعاد ۳۰×۳۰ می باشد. سرامیک پرسلان مخصوص دیوار حیاط و پارکینگ در ابعاد ۱۰۰×۴۰ می باشد. 

ضخامت سرامیک های پرسلان حدود ۱۰ الی ۱۲ میل می باشد که در مقایسه با موزاییک های دیگر ضخامت کمتری دارند، در نتیجه میزان فشاری که سرامیک پرسلان می تواند تحمل کند از موزاییک های دیگر کمتر می باشد. 

ضد آب بودن سرامیک پرسلان سبب شده است تا سازندگان ساختمانی از این سرامیک به طور عمده خریداری کنند و در جاهای مختلف از این سرامیک استفاده کنند، مثلا برای دیوار و کف راه پله ها و دیوار و کف پارکینگ و حیاط و همچنین برای سرویس بهداشتی و حمام از این نوع سرامیک استفاده می کنند. زیرا فاقد جذب رطوبت می باشد از این رو برای کف و دیوار حمام مناسب می باشد.

فروش سرامیک پرسلان کف حیاط

فروش سرامیک پرسلان کف حیاط

فروش سرامیک پرسلان کف حیاط توسط فروشنده ی سرامیک از طریق وب سایت اینترنتی صورت می گیرد. زیرا وجود این وب سایت سبب شده است تا هزینه های مازاد حذف شوند و مشتری مجبور نباشد قیمت گزافی را بابت این سرامیک متقبل شود و با قیمت مناسب آن را تهیه نماید.

مشتریان می توانند با خرید غیر حضوری، فرم مربوط به فروش سرامیک پرسلان کف حیاط را پر نمایند که در این فرم، مشخصات شخص و شماره تماس و آدرس ثبت می گردد. سپس مشاوران فروش با مشتریان تماس گرفته و پس از دادن راهنمایی های لازم و اطمینان از خرید مشتری محصول را برای آنان ارسال می کنند. روش های نوین خرید این امکان را به مشتری می دهد تا نیاز نباشد وقت خود را برای خرید در بازار هدر دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید