امروزه استفاده از سرامیک های کالیبره بسیار رواج گرفته است مرکز lh با فروش سرامیک کالیبره طرح سنگ ویژه کف این محصول را در ابعاد بسیار وسیعی در اختیار مشتریان قرار می دهد و شما می توانید در هر جای کشور که هستید این محصول را سفارش دهید. تمامی محصولات این مرکز از بهترین برندها می‌باشد و شما می‌توانید سرامیک کالیبره مورد نظر را با قیمتی مناسب و بدون واسطه از ما بخواهید

فروش سرامیک کالیبره طرح سنگ ویژه کف

تفاوت سرامیک کالیبره طرح سنگ با معمولی

تفاوت سرامیک کالیبره طرح سنگ با معمولی سرامیک ها نوعی سنگ می باشد که برای کف منزل و دیوار از آن استفاده می شود و در طرح ها و رنگهای بسیار مختلفی وجود دارد اما به طور کلی سرامیک در دو نوع معمولی و کالیبره وجود دارد که تفاوت های این دو محصول آن ها را از یکدیگر، متمایز می کند.
کالیبره به سرامیک های برش لیزری خورده گفته می شود که هیچ نوع درزی در بین آنها وجود ندارد و اصلی‌ترین تفاوت آن همین موضوع می باشد و قیمت آن بالاتر از سنگهای معمولی است.
سرامیک های معمولی لبه های گرد  دارند. اما لبه کاشی های کالیبره شده به وسیله دستگاهی برش داده می شود و زاویه های آن کاملا تیز می باشد که این برش کاری باعث می‌شود که کاشی و سرامیک کالیبره شده در زمان نصب نیاز به بند کشی نداشته باشد و به صورت دقیق در کنار هم منظم و هم‌ بند باشند.
نبود درز علاوه بر زیبایی بسیار زیاد، باعث نظافت بیشتر و بهتر سنگ می‌شود به همین دلیل از سرامیک کالیبره در کف منزل و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. این سرامیک ها با لیزر برش می خورد و باعث می‌شود که در هنگام کار کردن، بندی در آن نداشته باشد اما کاشی های معمولی بعد از نصب درزی بین آنها وجود دارد که به کمک دوغاب یا چسب پر می شود.
سرامیک های کالیبره شده دقت بیشتری در صاف بودن ابعاد و  گونیا بودن دارد. بهترین مکان برای استفاده از کاشی و سرامیک های کالیبره در حمام و دستشویی است که فرصت جمع شدن میکروب و باکتری لای درز ها را نمی دهد به همین دلیل در مکان هایی که از این محصول استفاده شده است، سرویس بهداشتی زیبایی بیشتر و عمر بالاتری دارد و همچنین شما از شوینده و سفید کننده ها کمتر استفاده می کنید.

قیمت سرامیک کالیبره در سال جدید

قیمت سرامیک کالیبره در سال جدید قیمت سرامیک کالیبره با توجه به طرح آن، ضخامت و جنسی که دارد تعیین می‌شود. همینطور یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصول میزان سفارش و نوع خرید می باشد. یعنی هر چقدر شما محصول را در تعداد بالاتری سفارش دهید، خرید به صورت مستقیم امی باشد و واسطه‌ها بین خریدار و فروشنده حذف می گردد از این رو، قیمت نهائی محصول کاهش می‌یابد.
شما عزیزان می توانید جهت خرید سرامیک جدید کالیبره از طریق وب سایت حاضر به مرکز ما مراجعه کنید. ما با امکان خرید اینترنتی به شما این اطمینان را می  دهیم که، به راحتی بتوانید محصول را از لحاظ قیمت و کیفیت با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید. سپس با اطمینان خاطر بیشتری این سرامیک را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید