سرامیک ها از جمله مصالحی هستند که در صنعت ساختمان سازی  مصرف بالایی دارند. این تولیدات در ابعاد و جنس و طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند و در فضای مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. در میان این تولیدات سرامیک آنتی باکتریال نمونه ای مدرن و امروزی است که ساختی منحصر به فرد دارد و با مزیت های فراوان جایگزین خوبی به جای محصولات مشابه قدیمی است. قیمت سرامیک متفاوت است. 

قیمت سرامیک آنتی باکتریال ایرانی

خصوصیاتی که سرامیک آنتی باکتریال دارد:

خصوصیاتی که سرامیک آنتی باکتریال دارد: سرامیک آنتی باکتریال دارای خصوصیاتی منحصر به فرد است که باعث تمایز و برتری آن می شود. آن ها دارای دوام و استحکام بالایی هستند و توسط افراد متخصص و ماهر نصب می شوند. این نوع از محصول بسیار براق بوده و بازتاب خوبی دارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. تمیز کردن آن ها نیز ساده است. 

سطح این سرامیک ها دارای بافت هایی ریز بوده تا در زمان شست و شو فرد لیز نخورد. طرح و رنگ های متنوع سبب شده تا افراد بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خود ست کنند. برای سرویس های بهداشتی بیشتر سایزهای کوچکتر انتخاب می شوند که شبیه پازل کنار یکدیگر قرار می گیرند. 

رنگ آنها ثابت بوده و در زمان شست و شو با مواد شوینده دچار تغییر رنگ نمی شوند. این مصالح دارای وزنی سبک می باشند و حمل و نقل و نصب آسانی هم دارند. مدل های که برای سرویس بهداشتی انتخاب می شوند دارای طرح های بی نظیری هستند که نظر هر بیننده ای را جلب می کند. 

فروش سرامیک با قیمت بسیار عالی

فروش سرامیک با قیمت بسیار عالی سرامیک نانو به دلیل براق و جذاب بودن پر فروش ترین در بازار است. مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث شده تا در بازارهای داخلی و خارجی بیشترین طرفداران را داشته باشد و در دکوراسیون منازل امروزی جایگاه بالایی را به خود اختصاص می دهد. نمونه های زبر تر این مدل در فضای بیرونی قابل استفاده هستند که جلوه زیبایی دارند.

امروزه بازار فروش سرامیک بسیار پر رونق می باشد، چون این کالا یکی از ابزار های مهم صنعت ساختمان سازی محسوب می شود و به طور فراوان در منازل و اداره جات و .‌‌.. مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از دو نمونه زبر و نرم تشکیل شده است و برای محیط داخل و بیرون استفاده می شود. فروش تنها منتهی به بازارهای داخلی نمی شود بلکه تا بازارهای خارجی ادامه دارد که این امر باعث توسعه و پیشرفت روز افزون تولیدی می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید