سرامیک آشپزخانه یزد طرح های زیبا و متنوعی دارد. این محصولات از طیف رنگی فوق العاده ای برخوردارند. در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است، بهتر از محصولی با رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر دیده شود.

مرکز تولید سرامیک تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا محصولاتی درجه و با کیفیت ارائه کند. تولیدی سرامیک آشپزخانه یزد انواع مدل های سرامیک مانند طرح چوب را عرضه می کند. 

مرکز تولید سرامیک آشپزخانه یزد

ابعاد مختلف سرامیک آشپزخانه یزد

ابعاد مختلف سرامیک آشپزخانه یزد آیا با ابعاد مختلف سرامیک آشنایی دارید؟ سرامیک های آشپزخانه یزد در ابعاد مختلف تهیه می شوند. هر یک از این ابعاد کاربرد خاص خود را دارند. سرامیک هایی که در اندازه 60 در 60 تهیه می شوند و دارای طرح هایی با رنگ روشن می باشند، طرفداران بسیاری نسبت به سایر انواع سرامیک ها دارند. سرامیک هایی که دارای ابعاد 60 در 60 هستند از نظر جنس خاک، طرح، نوع پخت و … با یکدیگر تفاوت هایی دارند و شامل دو نوع درجه یک و درجه دو هستند. 

برای بهترین انتخاب، لازم است تا دیگر ابعاد سرامیک ها را مورد بررسی قرار دهید. سرامیک هایی که برای کف مناسب می باشند با سرامیک هایی که بر روی بدنه نصب می شوند تفاوت های عمده دارند، به همین دلیل برای انتخاب اصولی نیاز است تا با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا از محصول بیشترین رضایت را داشته باشید. سرامیک های بدنه از نظر ابعاد با سرامیک های مورد استفاده در کف متفاوت هستند. به طور کلی بهتر است نمونه های مربعی شکل را که در ابعاد 80 در 40 یا 100 در 40 تهیه می شوند را برای پوشش کف آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید.

طبق نظر طراحان داخلی دکوراسیون، هر چه ابعاد محصول بزرگتر باشد، فضا زیباتر دیده خواهد شد، علاوه بر این محصولاتی در ابعاد بزرگ در برابر نفوذ آب مقاومت بیشتری خواهند داشت، به همین دلیل استفاده از محصولاتی که در ابعاد 160 در 80 تهیه می شوند، از این نظر بهترین گزینه به شمار می رود.  

خرید سرامیک آشپزخانه به قیمت روز

خرید سرامیک آشپزخانه به قیمت روز  برای خرید سرامیک آشپزخانه در قیمت های ارزان، بهتر است حجم بالایی از محصول را سفارش دهید. قیمت سرامیک آشپزخانه با توجه به اندازه، طرح، کیفیت، میزان ضخامت، نوع بسته بندی، میزان برجستگی، لیزری یا کالیبره، میزان سفارش و … متغیر است و بستگی به انتخاب مصرف کننده دارد.

قبل از خرید سرامیک آشپزخانه، به سایز و دکوراسیون محیط توجه کنید. انواع سرامیک ها به قیمت روز عرضه می شوند و قیمت ها همواره در حال نوسان هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید