سرامیک یکی از پرمصرف‌ ترین انواع کفپوش می باشد که امروزه در اغلب محیط های مسکونی، تجاری و اداری و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد و رنگ های متنوعی ساخته می شود. سرامیک در انواع مات و براق وجود دارد. یکی از بهترین مراکز فروش انواع سرامیک پرسلان سفید با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین سایت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

مرکز فروش سرامیک پرسلان سفید

کاربرد سرامیک پرسلان سفید چیست؟

کاربرد سرامیک پرسلان سفید چیست؟ سرامیک پرسلان از مواد اولیه مرغوب و خاک سفید تهیه می شود و در برابر ساییدگی و شکستگی بسیار مقاوم می باشد. با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و تحمل یالا در برابر رطوبت و دماهای مختلف در بسیاری از مکان ها قابل استفاده است. از این سرامیک می توان در محیط های بیرون ساختمان و داخل استفاده کرد.

کاربرد سرامیک پرسلان سفید چیست؟ این محصول در اغلب منازل و محیط های صنعتی، آزمایشگاه ها، پارکینگ، حیاط، دیوارها و … کاربرد وسیعی دارد. این سرامیک مقاومت بالایی در برابر انواع لک و مواد شیمیایی مختلف دارد همچنین در مقابل سرما بسیار مقاوم لست. سرامیک پرسلان برای استفاده در دیوارها در ابعاد 90*30، 120*60، 100*100، 120*40 ساخته می شود همچنین برای کف نیز در اندازه های 60*60، 80*80، 100*100 تولید می گردد. سرامیک پرسلان در برابر انقباض و انبساط مقاومت خوبی دارد.

خرید سرامیک پرسلان درجه یک روناس

خرید سرامیک پرسلان درجه یک روناس در هنگام خرید سرامیک پرسلان روناس علاوه بر ارزان بودن به کیفیت نیز توجه کنید سرامیک با کیفیت جذب آب بسیار پایینی دارد و در برابر خراشیدگی و ضربه مقاوم است همچنین با توجه به تنوع بالا در طرح و رنگ  همچنین سایز می توانید با توجه به محل استفاده، سرامیک را انتخاب نمایید. با توجه به کاربرد گسترده ای که انواع سرامیک های پرسلان دارند تقاضا برای عرضه و تولید این محصول در حال افزایش است و از این رو بسیاری از شرکت های تولید کننده در زمینه تهیه انواع سرامیک با استفاده از متریال درجه یک به وسیله دستگاه های پیشرفته مشغول فعالیت هستند.

این شرکت ها سعی می کنند محصولی با بالاترین کارایی را تولید و به دست مصرف کننده برسانند و بسیاری از این تولیدی ها در این امر بسیار موفق بوده و توانسته اند فروش بالایی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشند و رضایت مشتری را به دست آورند. این شرکت ها انواع سرامیک را در مدل های ساده و طرح دار از جمله سرامیک طرح سنگ، کاشی و سرامیک سنتی، سرامیک طرح پارکت، سرامیک طرح چوب ، سفید ساده و … تولید می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید