در صنعت روز دنیا انواع سرامیک طرح چوب طوسی به دلیل زیبایی و مقاومت بالایی که دارد در زمینه های مختلف استفاده می شود و طراحی خاص و منحصر به فرد آن محیطی سرشار از آرامش را به ارمغان می آورد.
شما می توانید مرغوب ترین و ارزان ترین نمونه ها را از نمایندگی فروش سرامیک طرح چوب طوسی که در سراسر کشور فعالیت می کند تهیه نمایید. این نمایندگی با عرضه بهترین برند سرامیک انجام وظیفه نموده و به سراسر کشور خدمات ارائه می دهد.

نمایندگی فروش سرامیک طرح چوب طوسی

ابعاد مختلف سرامیک طرح چوب طوسی

ابعاد مختلف سرامیک طرح چوب طوسی امروزه استفاده از کفپوش های چوبی در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای داخلی و خارجی بسیار رواج یافته است و انواع سرامیک طرح چوب در ابعاد استاندارد تولید شده و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
این سرامیک ها متناسب با استانداردهای ملی و بین المللی برش داده می شوند و در موارد مختلف نمای ساختمان، دیوار، راه پله، کف و … به کار گرفته می شوند.
ابعاد مختلف سرامیک طرح چوبی طوسی شامل 90*30، 120*60، 20*20، 50*50، 80*80 و … می باشد که بر اساس کاربرد در اتاق، سرویس بهداشتی، اتاق پذیرایی و نشیمن، پارکینگ، دکوراسیون نما و … استفاده می شود.
با استفاده از این سرامیک ها می توان فضای دلنشینی را در خانه ایجاد کرد و با زیباترین مدل های طرح چوب خانه را تزئین نمود. معمولا ابعاد بزرگ سرامیک ها مانند  60*120 بیشتر به عنوان سرامیک کف و دیوار در اماکن بزرگ تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و در بعضی اوقات نیز در طراحی نمای داخلی و خارجی از آنها استفاده می شود.
ابعاد 90*30 نیز بیشتر به عنوان کفپوش در اتاق ها، پذیرایی و …مورد استفاده قرار می گیرد و ابعاد کوچک تر مانند 20*20 بیشتر در حمام، سرویس بهداشتی، راه پله کاربرد دارد.
این سرامیک ها دارای طیف رنگی روشن تا تیره هستند و یکی از مزیت های سرامیک طوسی روشن این است که در اکثر خانه های کوچک نیز قابل استفاده است و سبب بزرگ تر نشان دادن فضای داخلی می شود. این سرامیک ها علاوه بر ظاهر زیبا دارای بافت غیر لغزشی هستند و بهترین گزینه جهت انتخاب افراد خاص پسند می باشند.

خرید سرامیک طرح چوب طوسی روشن

خرید سرامیک طرح چوب طوسی روشن اگر شما قصد خرید سرامیک طرح چوب طوسی روشن را دارید می توانید برای دیدن نمونه ها و قیمت های روز به سایت فروش ما مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول به اطلاعات ضروری آنها دسترسی داشته باشید.
تمامی محصولات با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می شوند و در صورت سفارش مشتری به هر نقطه ای از کشور ارسال می گردند. جهت دریافت مشاوره قبل از خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید