روشویی بتنی یکی از نمونه های شیک و کاربردی روشویی به شمار می آید که طرفداران بسیار زیادی دارد. ماده اولیه این روشویی ها از بتن می باشد که توسط کارخانه های تولیدی بسیار زیادی در داخل کشور در طرح ها و رنگهای مختلف تولید و سپس از روش های مختلف در بازار سراسر کشور و بازارهای خارجی پخش می شود. این سایت یکی از پخش کننده های اصلی این محصول به قیمت کارخانه می باشد که برای کسب اطلاعات کامل می توانید با ما در ارتباط باشید. 

پخش روشویی بتنی به قیمت کارخانه

رنگ بندی انواع روشویی بتنی

رنگ بندی انواع روشویی بتنی روشویی های بتنی یکی از نمونه های جدید و پرطرفدار روشویی در بازار می باشد که در چند سال اخیر با استقبال بسیار بالایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی همراه بوده است. 

مزیت هایی که در این نوع از روشویی وجود دارد باعث شده است که خیلی راحت در بین مصرف کننده ها و عرضه کننده های این حوزه مورد استقبال قرار گیرد. 

یکی از ویژگی های اصلی روشویی های بتنی تنوع رنگی بالا است چون بتن قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و می توان انواع روشویی های رنگی را متناسب با رنگ دیزاین مکان موردنظر خریداری کرد. 

از رنگهای این روشویی می توان به سفید، مشکی، انواع رنگهای روشن و زنده مثل قرمز، صورتی، نارنجی و انواع رنگهای سرد مانند بنفش، آبی، سبز که با طیف های رنگی بسیار بالایی در این روشویی ها استفاده می شوند. 

رنگ طوسی نیز در این روشویی ها بسیار استفاده می شود چون به رنگ طبیعی خود بتن نزدیکتر است و به عنوان یک رنگ خنثی قابلیت هماهنگ شدن در بسیاری از دیزاین ها را دارد. 

قیمت روشویی بتنی سال 99

قیمت روشویی بتنی سال 99 یکی از محصولاتی که در چند سال اخیر استقبال بسیار زیادی در بین انواع روشویی ها داشته است، روشویی های بتنی می باشد که روز به روز نیز با ایجاد طرح و رنگهای متنوعی که از طرف شرکتهای تولیدکننده ایجاد می شود با عرضه بالایی در بازار همراه است. 

قیمت روشویی های بتنی با توجه به کیفیت محصول، نوع طراحی و اندازه ای که دارد و حجم خرید محصول متفاوت خواهد بود. 

در سال 99 نیز قیمت انواع روشویی های بتنی با توجه به نوساناتی که در بازار این محصول وجود دارد و نیز بالا رفتن نرخ ارزهای خارجی، افزایش قیمت داشته است که همچنان این تغییرات قیمتی در بازار عرضه وجود دارد. 

به همین دلیل بسیاری از عرضه کننده های انواع روشویی بتنی قیمت این محصول را به صورت روزانه و آنی اعلام می کنند.

این سایت نیز یکی از عرضه کننده های انواع روشویی بتنی در طرح ها و رنگهای مختلف می باشد که برای اطلاع از قیمتهای محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید