یکی از مهمترین قسمتهای هر خانه ای آشپزخانه آن است. پس مهم است که زیبایی و نظم و مرتب بودن خاصی داشته باشد زیرا بیشتر وقت خانمها در آن میگذرد. به همین دلیل چیدمان آشپزخانه بسیار مهم است. به منظور تکمیل زیبایی دکوراسیون داخلی این بخش از خانه ایده و نظرات مختلفی وجود دارد. اگر نمیخواهید برای این کار خیلی هزینه کنید بهتر است از طراحی دیواری مثلا سرامیک دیوار آشپزخانه در پشت ظرفشویی آشپزخانه استفاده کنید.

تولید سرامیک دیوار آشپزخانه جدید

عوامل موثر بر کیفیت انواع سرامیک دیوار آشپزخانه

عوامل موثر بر کیفیت انواع سرامیک دیوار آشپزخانه برای یک خرید کاملا هوشمندانه سرامیک آشپزخانه باید توجه داشته باشیم که این سرامیکها دیوار و کف آشپزخانه تقسیم میشوند. هر کدام از این دو دسته خصوصیات و ویژگیهای خود را دارد. بعنوان مثال سرامیک کف آشپزخانه باید در مقابل ترافیک و فشار ناشی از وزن زیاد را تحمل کند و ضد لغزش باشد. اما تولید سرامیک دیوار آشپزخانه و استفاده بین کابینتی بیشتر جنبه تزئینی دارد و نیازی ندارد که مقاومتی در برابر ترافیک پا داشته باشد و در مقابل نیاز دارد که مقاومت بالایی نسبت به رطوبت، مواد روغنی و رنگی داشته باشد تا از دیوار محافظت کند.

سرامیک دیوار آشپزخانه از انواع مختلفی در بازار موجود است. در هنگام خرید باید به فاکتورهای مهمی از جمله کیفیت، میزان مقاومتش در برابر ضربه ها، میزان لیز بودن و مقاومت در برابر آب و مواردی از این قبیل توجه کرد. قبل از خرید مدل و فضای آشپزخانه را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین گزینه را خریداری نمایید.

همچنین سرامیک دیوار آشپزخانه عایقی بسیار مناسب برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت است. نحوه ساخت سرامیک متفاوت است ولی عمده مواد تشکیل دهنده آن خاک رس، اکسید آلومینیوم و کائولینت و غیره است.

ساده ترین و مهمترین راهنمای انتخاب بالاترین کیفیت برای سرامیکهای دیواری عبارتند از: اولا که لب پریدگی نداشته باشد. دوم ترکهای مویی نداشته باشد. سوم لکه ای بر رو و سطح سرامیک موجود نباشد. و در نهایت درجه جذب آب پایینی داشته باشد.

فروش سرامیک دیوار آشپزخانه جدید

فروش سرامیک دیوار آشپزخانه جدید اگر به دنبال تولیدکنندگان و کارخانجات تولید سرامیک دیوار آشپزخانه هستید میتوانید با مراجعه حضوری به فروشندگان فروش سرامیک دیوار آشپزخانه به لیست بزرگ کارخانه و تولیدکنندگان دست یابید. اگر میخواهید سرامیک دیواری را ارزان قیمت تر بخرید باید به دنیال سرامیک درجه دوم بگردید.

قیمت سرامیک با توجه به تولیدکننده آن متفاوت است. اگر نیاز به سرامیک دیواری داشته باشید قیمت هر مترمربع از نوع درجه یک آن نسبت به قیمت هر مترمربع از انواع درجه دوم آن بالاتر است. هر خریدار باید سعی در این داشته باشد که با توجه به بودجه خود اقدام به خرید سرامیک دیواری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید