کاشی و سرامیک یکی از مصالح ساختمانی کاربردی و پر مصرف می باشند که در انواع طرح های متنوع و در رنگ بندی زیبا و جذاب تولید و ارائه می شوند. این محصول در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کننده سرامیک آشپزخانه طرح دار جدید با استفاده از بهترین خاک رس و توسط پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا این محصول را در ابعاد و رنگ های بسیار جذاب طراحی و تولید می کند.

تولید کننده سرامیک آشپزخانه طرح دار جدید

انواع سرامیک آشپزخانه طرح دار جدید

انواع سرامیک آشپزخانه طرح دار جدید انواع سرامیک طرح دار جدید آشپزخانه شامل طرح پارکت، طرح چوب، طرح سه بعدی، طرح گل برجسته، طرح موزاییکی، طرح انواع سنگ ها و … در رنگ های متنوع وجود دارد. با وجود تنوع بالا در طرح و رنگ مشتری با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه می تواند کالای دلخواه خود را انتخاب نماید.
 این سرامیک ها علاوه بر زیبایی فوق العاده و طراحی چشم نوار از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و در برابر حرارت و ساییدگی بسیار مقاوم می باشند. این محصول در برابر خراشیدگی و ضربه مقاومت خوبی دارد و در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود.
سرامیک های تولید شده در کارخانه ها از نظر سطح کیفی دارای درجه بندی می باشند و با توجه به نوع متریال و خاک رس استفاده شده در آنها از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. سرامیک های کف از بهترین مواد تهیه می شوند؛ چرا که باید تحمل وزن و فشار بالا را داشته باشند همچنین در برابر رطوبت و مواد شوینده نیز مقاومت بالایی داشته باشند.
سرامیکی که با استفاده از خاک رس سفید ساخته می شود دارای جذب آب کمتری می باشد و از دوام و استحکام بالاتری برخوردذار است و بالطبع قیمت بیشتری نیز دارد.

فروشگاه سرامیک آشپزخانه سه بعدی

فروشگاه سرامیک آشپزخانه سه بعدی فروشگاه سرامیک آشپزخانه سه بعدی را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید. سرامیک سه بعدی یکی از جدیدترین طرح های تولید شده می باشد که به دلیل کیفیت ساخت بالا و زیبایی منحصر به فردی که دارد، توانسته است توجه افراد زیادی را جلب نموده و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.
انواع سرامیک آشپزخانه با جدیدترین طرح و رنگ در همین سایت به مشتریان ارائه می شود و می توانند محصول خود را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان به صورت آنلاین سفارش دهند. امروزه انواع سرامیک آشپزخانه در کشور با طرح و نقش های مختلف مشاهده می شود و خریدار باید در هنگام خرید به کیفیت ساخت و ضخامت این محصول دقت نموده همچنین برند و شرکت تولید کننده نیز حائز اهمیت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید