کاشی و سرامیک درجه یک صادراتی یزد، یکی از بهترین و باکیفیت ترین لوازم و مصالح ساختمانی موجود در بازار می باشد. این کالاهای با ارزش سالانه در کشور ما در متراژهای بالایی خرید و فروش می گردد. در سال های اخیر سرامیک و کاشی یزد علاوه بر بازار داخلی در بازارهای جهانی نیز عرضه ی قابل توجهی داشته است. انواع سرامیک و کاشی های مرغوب یزد را می توان با قیمتی ارزان و مناسب از درگاه های معتبر آنلاین خریداری کرد.

خرید کاشی و سرامیک درجه یک صادراتی ارزان یزد

درجه بندی انواع سرامیک و کاشی صادراتی

درجه بندی انواع سرامیک و کاشی صادراتی

خوشبختانه در کشور ما منابع و مواد اولیه مناسب و مرغوبی برای تولید سرامیک و انواع کاشی موجود می باشد. به همین دلیل کارخانجات مختلفی در زمینه تولید این محصول همیشه فعالیت مثمر ثمری داشته و دارند. کارخانجات تولید کننده همواره در صدد ارائه بهترین کاشی و سرامیک و گسترش بازار فروش و عرضه خود بوده اند.

سرامیک و کاشی صادراتی ایران، در چندین سال اخیر به علت باکیفیت بودن به کشورهای مختلف در بسته بندی های متنوع و مطمئن ارسال می گردد. به طور کلی اگر بخواهیم کاشی و سرامیک های ایران را درجه بندی کنیم، باید به دسته بندی زیر اشاره کرد:

  • سرامیک و کاشی درجه یک
  • سرامیک و کاشی درجه دو
  • سرامیک و کاشی درجه سه
  • سرامیک و کاشی درجه چهار
  • سرامیک و کاشی درجه پنج

کاشی و سرامیک های درجه یک، کاملا سالم هستند، و هیچ گونه عیب و نقصی در سطح لعابدار و یا کناره های آنها وجود ندارد. ولی درجه بندی های دیگر دارای معایب ظاهری می باشند که به ترتیب از درجه دو تا پنج معایب آنها بیشتر می شود. یعنی درجه دو نسبت به سه، چهار و پنج، معایب خیلی کمتری دارد.

کاشی و سرامیک های صادراتی ترکیب و مخلوطی از کاشی های درجه یک و درجه دو هستند. سرامیک های درجه پایین برای صادرات اصلاً مناسب نیستند، و ارسال آن به کشورهای دیگر امکان پذیر نمی باشد.
بنابراین تجار و بازرگانان همواره سرامیک های منحصر به فرد را در بهترین طرح و مدل، به کشورهای زیر ارسال می کنند:

  • افغانستان
  • پاکستان
  • عراق
  • روسیه
  • سوریه
  • قطر
  • امارات
  • هلند
  • اسپانیا
  • و …

قیمت سرامیک براق و طلایی در بازار یزد

قیمت سرامیک براق و طلایی در بازار یزد

سرامیک های براق و طلایی دارای کاربردهای متنوع هستند. این سرامیک ها جلوه بی نظیری دارند و استفاده از آنها موجب می شود که آن مکان دارای زیبایی خیره کننده ای شود.

قیمت سرامیک براق و یا قیمت سرامیک طلایی، بر اساس کیفیت لعاب، سایز و برند تولید کننده، با نرخ های متفاوتی در بازار کاشی سرامیک یزد و یا بازارهای شهرهای دیگر عرضه می گردد. بنابراین قبل از خرید این محصولات باید از فروشنده معتبر قیمت آن را استعلام کرد.

سرامیک های طلایی، سرامیک های لوکس و شیکی هستند که برای کف سالن های مجلل کاربرد دارند. همچنین کاشی های طلایی نیز برای دیوار بین کابینی و یا دیوار سالن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.سرامیک های طلایی در بهترین و مقاوم ترین جنس در کارخانجات یزد تولید می شوند، و رنگ طلایی آنها در مقابل شستشو، اسیدها و بازها مقاومت خوبی دارد. این محصول دارای مدل های زیر در بازار می باشد:

  • سرامیک طلایی گلدار
  • سرامیک طلایی هندسی
  • سرامیک طلایی برجسته
  • سرامیک طلایی رگه دار
  • و …

سرامیک های براق، به دلیل داشتن لعاب عالی و چشمگیر برای کف سرویس های بهداشتی، کف آشپزخانه و سالن پذیرایی بسیار مناسب می باشند. سرامیک و کاشی سفید ساده براق بهترین گزینه برای سالن ها و یا مکان هایی می باشد، که مشتری دوست دارد آنجا بزرگتر و تمیزتر به نظر بیاید. این سرامیک ها بازتاب نور خوبی دارند.

خرید سرامیک صادراتی درجه یک تولید یزد

خرید سرامیک صادراتی درجه یک تولید یزد

خرید کاشی صادراتی یزد و انواع سرامیک های تولید شده در کارخانجات این استان، از طریق راه های زیر برای تمام مشتریان کلی و جزئی امکان پذیر می باشد:

  • دفاتر فروش مستقیم کارخانجات تولید کننده در یزد
  • مغازه ها و فروشگاه های حضوری عرضه ی انواع سرامیک یزد
  • سایت های معتبر و نمایندگی های آنلاین تولید کنندگان
  • وب سایت های تولید کنندگان

سرامیک درجه یک یزد به دلیل مقاومت و کیفیت بالایی که دارد، برای پوشش کف ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی بسیار مناسب می باشد. این سرامیک ها در انواع سایز، مدل، رنگ و طرح در بازار و فروشگاه ها موجود هستند، و کارفرما باید بر حسب کارایی و سلیقه، محصول دلخوه خود را از برترین فروشنده تهیه کند.

کاشی صادراتی ارزان قیمت در نمایندگی ها

کاشی صادراتی ارزان قیمت در نمایندگی ها

آیا از طریق نمایندگی ها می توان کاشی صادراتی ارزان قیمت را تهیه کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید عنوان کرد، که نمایندگی های معتبر حضوری و یا آنلاین که به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط می باشند، برای رفاه حال مشتریان، انواع کاشی های تولید شده ی صادراتی را با نرخ دست اول عرضه می کنند.

در نمایندگی ها، قیمت ارزان کاشی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نمی باشد، بلکه چون این کالا بدون واسطه و به صورت مستقیم به فروش می رسد، بنابراین نرخ واقعی برای مشتری نازل و ارزان تمام می شود.

بسیاری از کارفرمایان و مجریان طرح های ساخت و ساز، برای اجرای پروژه های خود نیار به کاشی سفید ارزان و یا دیگر رنگ ها و مدل های متنوع دیگر با نرخی نازل و مناسب دارند. بنابراین مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های تولید کننده کاشی صادراتی می تواند پاسخی مناسب و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه برای درخواست مشتریان باشد.

بازار فروش و عرضه انواع کاشی و سرامیک صادراتی

بازار فروش و عرضه انواع کاشی و سرامیک صادراتی

بازار فروش و عرضه انواع کاشی سرامیک جدید صادراتی و سرامیک استخری، در اکثر شهرهای بزرگ ایران فعالیت گسترده و مثمر ثمری دارد. در این بازار انواع کاشی و سرامیک در مدل های مختلف به دست مشتریان در داخل و خارج از کشور می رسد.

بیشترین سود بازار فروش و عرضه کاشی و سرامیک های صادراتی، مربوط به ارسال این محصولات به کشورهای دیگر می باشد. شرکت ها و بازرگانی های متخصص در زمینه واردات و صادرات، با ارسال خوب و بالای انواع سرامیک ها و کاشی های درجه یک، علاوه بر بازدهی بالا توانسته اند، کشور ایران را در امر صادرات این کالاهای ساختمانی در رتبه چهارم در جهان قرار بدهند.

از انواع مختلف کاشی و سرامیک هایی که در فروشگاه ها موجود می باشد، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • سرامیک های کف در ابعاد کوچک و بزرگ
  • کاشی های دیوار در طرح ها و ابعاد مختلف
  • کاشی و سرامیک های سرویس های بهداشتی
  • سرامیک های مخصوص نمای دیوار  و …

لازم به ذکر است، قیمت کاشی صادراتی با نرخ های گوناگونی به مشتریان عرضه می گردد، که مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی نرخ کاشی و سرامیک، کیفیت و درجه ی آن می باشد.

لیست قیمت سرامیک و کاشی طرح جدید و مدرن

لیست قیمت سرامیک و کاشی طرح جدید و مدرنلیست قیمت کاشی و سرامیک طرح جدید و مدرن در جدیدترین نرخ موجود در بازار، توسط نمایندگی های معتبر و سایت های وابسته به تولید کننده اعلام می شود. مشتریان با دانستن و اطلاع از آخرین قیمت، خریدی راحت تر و مطمئن تری را تجربه خواهند کرد.در این لیست، قیمت سرامیک یزد و دیگر سرامیک های تولید شده در کارخانجات کاشی و یا سرامیک سازی ایران در انواع مدل های متنوع به چشم می خورد.

در ایران سالانه انواع مختلفی از کاشی و سرامیک طرح جدید و شیک مانند سه بعدی، پرسلان، نانو، پارکتی و …، در تناژهای بالا تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. بنابراین برای خریدار عمده و جزئی و یا شرکتی که در امر صادرات فعالیت می کند، دسترسی به لیست قیمت اهمیت فراوانی دارد.

حراج واقعی کاشی و سرامیک صادراتی یزد

حراج واقعی کاشی و سرامیک صادراتی یزد

حراج کاشی سرامیک صادراتی یزد با نرخی ویژه در سراسر کشور از طریق حراجی های معتبر آنلاین و یا فروشنده کاشی ارزان به صورت حضوری در حال انجام می باشد. حراج سرامیک ارزان در بالاترین کیفیت یکی از خدمات مهم و موثری می باشد، که تولید کنندگان و نمایندگی های آنان برای مشتریان کلی و یا جزئی خود انجام می دهند.

حراج واقعی انواع کاشی و سرامیک فقط مربوط به محصولات لب پریده و با کیفیت پایین نمی باشد. سرامیک ها و یا کاشی هایی که مرغوبیت بالایی نیز دارند، در طول سال و در بعضی مواقع خاص، مثلا در جشنواره های تخفیفی و یا نمایشگاه های بین المللی با قیمتی حراجی به مشتری عرضه می گردند. این روش می تواند به فروش بالاتر و رضایت خاطر خریداران منجر شود.

قیمت واقعی و مناسب کاشی و سرامیک تبریز

قیمت واقعی و مناسب کاشی و سرامیک تبریز

قیمت انواع سرامیک و کاشی تبریز از طریق نمایندگی های این تولید کننده برتر و معتبر اعلام می گردد. نرخ واقعی محصولات کارخانه کاشی و سرامیک تبریز، همان قیمت تمام شده با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای موثر و برحسب متر مربع حساب می شود.

شرکت کاشی و سرامیک تبریز، یکی از تولید کنندگان این محصولات ساختمانی در کشور ما می باشد. این شرکت با ایجاد کالاهای متنوع، کار را برای خرید بهترین سرامیک و کاشیِ متناسب و همگون با دکوراسیون منزل و یا محل کار مشتری راحت تر کرده است.

انواع نمونه های تولید شده در کارخانه تبریز برای کف و دیوار بسیار مناسب است. یکی از اهداف مدیران کاشی و سرامیک تبریز ارائه بهترین قیمت همراه با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان می باشد..

بزرگترین بازار پخش عمده کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

بزرگترین بازار پخش عمده کاشی و سرامیک سرویس بهداشتیدر سرویس های بهداشی بهترین گزینه برای پوشاندن دیوار و کف آن، سرامیک می باشد. سرامیک از خیس شدن دیوارها و کف به خوبی جلوگیری به عمل می آورد. 

بزرگترین بازار پخش عمده کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، با در نظر گرفتن و رعایت کردن اهداف زیر، توانسته است خدمات خوبی را به مشتریان عمده عرضه کند:

  • کیفیت بی نظیر و شگفت انگیز
  • ارائه خدمات منحصر به فرد
  • مشتری مداری و جلب رضایت آنان
  • عرضه قیمت مناسب

در بزرگترین بازار عمده فروشان، سرامیک و یا کاشی عرضه شده برای سرویس های بهداشتی دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، مواد شوینده مانند جوهر نمک و …هستند.
همچنین در این بازار انواع طرح و رنگ های مختلف از این محصولات به چشم می خورد، که همین امر موجب می شود که مشتری بازه انتخاب بزرگتری داشته باشد.

بهتر است بدانید برای سرویس های بهداشتی از کاشی و یا سرامیک هایی با ابعاد کوچک تر استفاده شود، زیرا ابعاد کوچک موجب می شود که دیوار و کف سرویس های بهداشتی جلوه بیشتری داشته باشند.

سفارش آنلاین کاشی و سرامیک درجه یک

سفارش آنلاین کاشی و سرامیک درجه یک

سفارش آنلاین کاشی و سرامیک درجه یک، از طریق درگاه های معتبر اینترنتی اعم از سایت و یا کانال های معتبر آغاز شد. یکی از شیوه های جدید و مرسوم خرید انواع کاشی و سرامیک، روش اینترنتی می باشد.
با سفارش آنلاین، شما خریدار محترم می توانید با صرف زمان کمتر، بهترین سرامیک و کاشی دلخواه خود را در متراژهای مختلف تهیه کنید.

با خرید اینترنتی از سایت های معتبر، قیمت کاشی درجه یک و یا سرامیک با مناسب ترین و ارزان ترین نرخ ارائه شده در بازار، به دست مشتری می رسد، زیرا در این روش فروشنده این کالاها را بدون واسطه به فروش می رساند.

سایت ما یکی از عرضه کنندگان انواع کاشی و سرامیک در ابعاد و مدل های مختلف می باشد. در این سایت شما می توانید از طریق تماس با کارشناس فروش مربوطه، نسبت به خرید محصولات خود اقدام کنید. همچنین یکی از خدمات منحصر به فردی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم، ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به آنان می باشد.

مرکز تولید و صادرات انواع کاشی و سرامیک

مرکز تولید و صادرات انواع کاشی و سرامیک

مرکز تولید و صادرات انواع کاشی و سرامیک، محصولات متنوع زیر را تولید به مصرف کنندگان عرضه می دارند:

  • کاشی و سرامیک آشپزخانه
  • کاشی و سرامیک نما و یا کف حیاط ساختمان
  • کاشی های دیوار پوش برای راهروها
  • کاشی و سرامیک کف ساختمان اعم از حمام و دستشویی و یا سالن پذیرایی
  •  و …

در شهرک های صنعتی در شهرهای مختلف کشورمان اعم از یزد، اصفهان، تبریز و … مراکز تولید انواع کاشی و سرامیک به طور متعددی وجود دارد. این مراکز توانسته اند با خرید بهترین محصولات اولیه اعم از خاک مناسب، استفاده از دستگاه های مجهز و بهره گیری از طراحان و نیروهای متخصص، اقدام به تولیدات ارزنده و منحصر به فرد در این زمینه بکنند.

تولید کنندگان نیز با ایجاد بخش ها و نمایندگی های معتبر، در امر صادرات نیز کوشا هستند. صادرات کاشی و سرامیک در انواع مختلف و در ابعاد گوناگون زیر در حال انجام می باشد:

  • 50*50
  • 60*60
  • 80*80
  • 90*90
  • 15*90
  • 30*60
  • 100*100
  • 60*120
  • و …

تولید کننده کاشی و سرامیک ارزان قیمت

تولید کننده کاشی و سرامیک ارزان قیمت

یکی از اهداف تولید کنندگان ارائه قیمت کاشی ارزان می باشد. در ایران به دلیل مصرف بالای کاشی و سرامیک برای انواع ساختمان ها و یا بازسازی آنها، تولید کنندگان زیادی وجود دارند، که با رعایت استانداردهای بین المللی و با عرضه محصولات باکیفیت و ارزان قیمت توانسته اند، مشتریان عمده و حتی جزئی را راضی نگه دارند.

بیشترین خریداران و مشتریان کاشی و سرامیک های ارزان، انبوه سازان مسکن و پیمان کاران ساختمانی هستند. این مشتریان عمده می توانند، انواع این کالاها را با ضمانت کافی از تولید کننده و یا نمایندگی های آنان خریداری کنند.

کاشی و سرامیک ارزان قیمت را می توان از طرق مختلف نظیر مراجعه به سایت های معتبر آنلاین خریداری کرد. در وب سایت ها و یا دیگر بنگاه های آنلاین انواع کاشی و سرامیک در گریدهای مختلف یک، دو، سه و …به خریداران عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید