یکی از مهم ترین لوازم مرتبط با نازک کاری ساختمان، سرامیک دیوار آشپزخانه می باشد. این سرامیک ها در طرح ها و اندازه های گوناگون تولید و روانه بازار شده اند. به طور کلی خرید فروش کاشی و سرامیک از بخش های پر رونق بازار مصالح ساختمانی به شمار می رود. زیرا پوشاندن کف و دیوارهای یک مکان با سرامیک به زیبایی و استحکام بنا، کمک می کند. به خصوص برای فضایی مثل آشپزخانه که محلی برای طبخ و سرو غذا می باشد.خرید و فروش کاشی و سرامیک دیوار آشپزخانه

10 نمونه زیبا از کاشی منحصر به فرد مخصوص آشپزخانه

10 نمونه زیبا از کاشی منحصر به فرد مخصوص آشپزخانهکاشی های مخصوص آشپزخانه را می توان به دو دسته کف و دیواری تقسیم نمود. 
در حالت کلی کاشی ها از دو بخش سفال و رویه لعابی تشکیل شده اند. جنس برخی از این رویه ها از سرامیک است. این کاشی ها با عنوان سرامیک در بازار به فروش می رسند. به طور کلی سرامیک ها، محکم تر، مقاوم تر و صیقلی تر هستند.
به عنوان نمونه می توان از مدل های مختلف سرامیک کف آشپزخانه نام برد؛ که در اندازه های مختلف عرضه می شوند.

در حال حاضر شاهد خرید و فروش نمونه های زیبا و منحصر به فردی از کاشی های مخصوص آشپزخانه می باشیم. این کاشی های شیک را می توان با توجه به دکوراسیون و اندازه فضای آشپزخانه به کار برد.

در ادامه به ذکر نام 10 نمونه از زیباترین کاشی های آشپزخانه ای می پردازیم:

  • کاشی لرد
  • سرامیک دکور سلین
  • انواع کاشی سامانتا
  • کاشی روبین
  • کاشی مینیاتوری
  • کاشی لوتوس
  • کاشی داماس
  • کاشی روژین
  • کاشی لاو
  • کاشی مدل آوالون

این طرح ها، بیشتر برای دیوار آشپزخانه، استفاده می شوند.

قیمت کاشی آشپزخانه در سال 98

قیمت کاشی آشپزخانه در سال 98قیمت کاشی آشپزخانه در سال 98 با قیمت این محصول در سال های قبل، متفاوت است. این مسئله با توجه به تورم موجود در بازار و افزایش قیمت اکثر اجناس نسبت به قبل، بدیهی به نظر می رسد.
اما در اینجا سوالی کلی مطرح می شود؛ که چه چیزهایی تعیین کننده قیمت کاشی آشپزخانه در سال 98 بوده اند.
می توان گفت؛ که موارد زیر، مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشی های آشپزخانه ای هستند:

  • جنس قسمت اسکلت یا بخش سفالی کاشی
  • جنس رویه کاشی آشپزخانه
  • کف یا دیواری بودن
  • ابعاد کاشی
  • ضخامت کاشی
  • کیفیت، دوام و استحکام
  • مقاومت کاشی در برابر فشار و ضربه
  • طرح و رنگ کاشی
  • میزان مقاومت کاشی آشپزخانه در برابر عوامل محیطی مثل گرما و سرما
  • داشتن قابلیت هایی مثل مقاومت در برابر رطوبت، اشتعال و …
  • بسته بندی یا فله ای بودن کاشی
  • تولید داخل یا خارج بودن
  • نام کارخانه سازنده یا برند محصول
  • نحوه تجارت کاشی آشپزخانه

به عنوان مثال قیمت کاشی پلاستیکی با قیمت کاشی هایی با رویه لعابی براق، متفاوت است.

فروش کاشی و سرامیک زیر کابینتی آشپزخانه

فروش کاشی و سرامیک زیر کابینتی آشپزخانهفروش کاشی آشپزخانه با تنوع بسیار بالایی صورت می گیرد. کاشی ها و سرامیک های زیر کابینتی از جمله محصولات پرفروش این حوزه، محسوب می شوند.
همان گونه که از نام کالا مشخص است؛ کاشی زیر کابینتی، مخصوص قسمت پایین کابینت های آشپزخانه، طراحی شده است.

به طور کلی طرح ها و چیدمان های مختلفی برای کاشی و سرامیک آشپزخانه وجود داشته؛ و تنوع بازار این لوازم، برخی از مشتریان را سر در گم می کند. از این رو در بازار مصالح ساختمانی شاهد فروش کاشی دیوار آشپزخانه، سرامیک های کف و کاشی زیر کابینتی به صورت دسته بندی شده، می باشیم.

آشپزخانه را می توان مهم ترین قسمت یک خانه مسکونی دانست. چرا که تهیه و احتمالاً صرف غذا در آن صورت می گیرد. از این رو تمیزی و رعایت بهداشت این مکان، بسیار مهم است. بدون شک کاشی، بهترین پوشش برای کف و دیوارهای آشپزخانه می باشد. به همین دلیل فروش کاشی و سرامیک زیر کابینتی آشپزخانه، همواره از رونق زیادی برخوردار می باشد.

خریدار انواع مدل های مختلف کاشی و سرامیک آشپزخانه

خریدار انواع مدل های مختلف کاشی و سرامیک آشپزخانهخریدار انواع مدل های مختلف کاشی و سرامیک آشپزخانه چه کسی است؟
برای پاسخ به سوال بالا، باید گفت؛ که سرامیک آشپزخانه از جمله بخش هایی است؛ که بسیاری از مردم، تمایل دارند؛ قبل از سکونت در یک خانه جدید، آن را به سلیقه خود انتخاب کنند. بنابراین بخش قابل توجهی از خریداران این محصول را عموم مردم جامعه تشکیل داده اند.
اما تعداد خریداران عمده کاشی سرامیک آشپزخانه نیز بسیار زیاد می باشد. برخی از این مشتریان، انبوه سازان مسکن بوده؛ و برخی دیگر کار فروش خرده مصالح ساختمانی را بر عهده دارند.

در هرصورت انتخاب مدل سرامیک آشپزخانه در راس کار هر خریداری قرار گرفته است. امروزه با توجه به وجود انواع و اقسام طرح ها و مدل های کاشی، دست خریداران و طراحان دکوراسیون، بسیار باز می باشد. به نحوی که هر کس با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند؛ کاشی یا سرامیک های مناسب منزل خود را تهیه کند.
علاوه بر طرح و مدل، در هنگام خرید انواع کاشی و سرامیک، باید به کیفیت و طول عمر آنها نیز توجه کرد.

عرضه کننده کاشی و سرامیک سفید و طلایی

عرضه کننده کاشی و سرامیک سفید و طلاییدر میان اقسام گوناگون طرح ها و رنگ های کاشی، کاشی و سرامیک هایی که دارای ترکیب رنگ سفید و طلایی هستند؛ از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. به عنوان مثال می توان به انواع سرامیک آشپزخانه طلایی اشاره کرد. مدل سرامیک سفید نیز تنوع بی نظیری دارد.
می توان گفت؛ که کاشی و سرامیک های سفید و طلایی از جمله محصولاتی هستند؛ که همواره توسط عرضه کننده های لوازم ساختمانی، معرفی شده اند. این مدل ها علاوه بر داشتن زیبایی، با اکثر فضاها و دکوراسیون ها به راحتی سازگاری پیدا می کنند.

عرضه کننده کاشی و سرامیک سفید و طلایی، این محصولات را به شیوه های مختلفی به فروش می رساند. به عنوان مثال می توان به عرضه عمده این مصالح در مراکز اصلی پخش، اشاره نمود. طبیعتاً کسانی که به هر دلیل قصد تهیه کاشی سفید و طلایی به میزان بالا را دارند؛ از این گزینه استقبال می کنند.

قیمت کاشی تزئینی آشپزخانه ارزان

قیمت کاشی تزئینی آشپزخانه ارزانهمان طور که در بخش های قبل گفتیم؛ قیمت کاشی تزئینی آشپزخانه بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می گردد. یکی از این عوامل نحوه خرید و فروش کاشی می باشد.
طبیعتاً قیمت کاشی در کارخانه های تولیدی و نمایندگی های مجاز وابسته به آنها، مناسب تر از بازار است. زیرا در این حالت، فروش کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه، انجام می گیرد. حذف شدن واسطه ها، بسیاری از هزینه های جانبی تجارت را کاهش داده؛ و باعث می شود؛ محصولات با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده برسند.

شایان ذکر است؛ که قیمت کاشی ارزان از جمله عبارت های پر جستجوی اینترنتی در حوزه وسایل نازک کاری ساختمان است. بهترین شیوه برای خرید کاشی تزئینی آشپزخانه ای ارزان قیمت، مراجعه مستقیم به مراکز اصلی پخش یا سایت های وابسته به آنها می باشد. البته خرید اینترنتی به خودی خود در وقت و هزینه افراد، صرفه جویی می کند.
لازم به ذکر است؛ که سایت های اینترنتی معتبر، بهترین منبع جهت اطلاع از قیمت انواع کاشی تزئینی آشپزخانه می باشند.

خرید سرامیک و کاشی مخصوص آشپزخانه با نازلترین قیمت

خرید سرامیک و کاشی مخصوص آشپزخانه با نازلترین قیمتروش های مختلفی برای خرید سرامیک آشپزخانه وجود دارد. اما تقریباً همه مشتریان، تمایل دارند؛ که کاشی و سرامیک مخصوص آشپزخانه را با نازلترین قیمت ممکن خریداری کنند.
در حالت کلی قیمت سرامیک آشپزخانه به میزان مرغوبیت، مدل و روش عرضه آن بستگی دارد. در نتیجه همان طور که در بخش قبل گفتیم؛ خرید کاشی از منابع اصلی آن، مقرون به صرفه تر است.
در حال حاضر سایت های معتبری وجود دارند؛ که کار خرید و فروش عمده کاشی و سرامیک را به شیوه ای مطلوب انجام می دهند. این روش، مزایای بسیاری داشته؛ و در نهایت باعث کاهش هزینه ها می شود. از این طریق می توان بهترین کاشی های آشپزخانه ای موجود در بازار را با نازلترین قیمت، خریداری کرد.

علت خرید بالای سرامیک و کاشی مخصوص آشپزخانه توسط پیمانکاران ساختمانی و اقشار مختلف مردم را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • تزئین آشپزخانه
  • کمک به استحکام و دوام دیوارها
  • راحتی کار نظافت کف و دیوارهای آشپزخانه
  • پیشگیری از نفوذ رطوبت به دیوار ساختمان
  • رعایت بهتر و بیشتر بهداشت

تولید کننده عمده انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه منحصر به فرد

تولید کننده عمده انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه منحصر به فردتولید کننده های عمده کاشی و سرامیک آشپزخانه، این وسایل را در ارقام متنوعی، طراحی می کنند. برخی از این طرح ها، کاملاً جدید و منحصر به فرد می باشند.
کاشی آشپزخانه تبریز، یکی از بهترین کاشی های موجود در بازار به شمار می رود. زیرا با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتریان، طراحی شده است. در واقع تولید کاشی تبریز از بخش های پررونق حوزه تجاری خود محسوب می شود.

کلیه تولید کنندگان عمده کاشی، انواع سرامیک های آشپزخانه ای را در دستور کار خود قرار داده اند. لازم به ذکر است؛ خرید از این تولید کننده ها، بهترین روش تهیه کاشی و سرامیک آشپزخانه منحصر به فرد می باشد. مخصوصاً برای افرادی که قصد خرید عمده کاشی را دارند.
علاوه بر تنوع طرح، رنگ و مدل، امروزه سرامیک هایی با قابلیت منحصر به فرد، ساخته شده اند. به عنوان نمونه می توان به کاشی های نسوز یا سرامیک های نانو، اشاره کرد.

پخش عمده کاشی و سرامیک دیوار آشپزخانه

پخش عمده کاشی و سرامیک دیوار آشپزخانهپخش عمده کاشی و سرامیک دیوار آشپزخانه در مراکز معتبر سراسر کشور صورت می گیرد. 
همان گونه که در بخش های قبل نیز بارها اشاره شد؛ خرید مستقیم کاشی از منابع اصلی تولید یا پخش، بهترین روش تهیه آن می باشد. البته این روش بیشتر مد نظر خریداران عمده قرار می گیرد.

کاشی و سرامیک های مخصوص دیوار آشپزخانه از جنبه های مختلف تنوع داشته؛ و روش های گوناگونی برای طبقه بندی آنها وجود دارد. در مراکز معتبر پخش این اقلام، شاهد دسته بندی سرامیک و کاشی بر اساس درجه کیفی، ابعاد، شکل ظاهری و مواردی از این قبیل می باشیم.
همچنین پخش عمده کاشی و سرامیک دیواری آشپزخانه در بسته بندی های مختلفی صورت می گیرد. می دانیم؛ که کاشی و سرامیک، وسایلی شکستنی بوده؛ و نحوه بسته بندی آنها بسیار مهم است.

امروزه بسیاری از مراکز پخش عمده کاشی و سرامیک، بخشی از فعالیت های تجاری خود را از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام می دهند. این روش برای مشتریانی که مستقیماً به این مراکز دسترسی ندارند؛ مناسب است.

سفارش آنلاین کاشی درجه یک و دو برای آشپزخانه

سفارش آنلاین کاشی درجه یک و دو برای آشپزخانهسفارش آنلاین کاشی درجه یک و دو برای آشپزخانه با استقبال قابل توجهی مواجه شده است. به طور کلی با همه گیر شدن اینترنت، ابعاد مختلف زندگی انسان تغییر کرده است. تغییر شیوه های تجارت از جمله این موارد می باشد. بدون شک کاشی های آشپزخانه ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

امروزه خرید و فروش انواع کاشی ها و سرامیک ها به واسطه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر صورت می گیرد. به این تریتب کلیه مشتریان این حوزه، می توانند؛ کالاهای مورد نیاز خود را در اسرع وقت سفارش دهند.

لازم به ذکر است؛ که تفاوت عمده کاشی درجه یک و درجه دو آشپزخانه به میزان استحکام آنها مربوط می شود. بدون شک کاشی هایی که با پسوند درجه یک، فروخته می شوند؛ از مقاومت بالاتری برخوردار بوده؛ و طول عمر بالاتری نیز دارند.
یکی از مزایای سفارش آنلاین کاشی از طریق منابع معتبر، این است؛ که می توان پیش از انجام هر گونه معامله، مشاوره لازم را در خصوص انواع و اقسام این محصولات و درجه کیفی آنها دریافت کرد.

چگونه کاشی و سرامیک را با قیمت مناسب تر بخریم؟

چگونه کاشی و سرامیک را با قیمت مناسب تر بخریم؟در کلیه فروشگاه های عرضه مصالح ساختمانی، شاهد فروش انواع کاشی و سرامیک به میزان بالا می باشیم. اما سوالی که برای اکثر مردم (به خصوص خریداران عمده) مطرح می شود؛ این است؛ که چگونه کاشی و سرامیک را با قیمت مناسب تری بخریم؟
در واقع یکی از مهم ترین مسائل تاثیرگذار بر قیمت سرامیک، نحوه فروش آن می باشد.

با توجه به آنچه در بخش های قبل بیان شد؛ می توان منابع زیر را به عنوان بهترین  راه های خرید کاشی و سرامیک با قیمت مناسب، معرفی کرد:

  • کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک
  • نمایندگی های مستقیم فروش انواع کاشی
  • مراکز پخش عمده کاشی و سرامیک
  • مراکز عرضه انحصاری لوازم نازک کاری ساختمان
  • سایت های اینترنتی معتبر

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد؛ که منظور از سایت های اینترنتی معتبر، مراجعی است؛ که در حوزه فروش عمده کاشی و سرامیک، فعالیت می کنند. این سایت ها مستقیماً با تولیدی ها یا مراکز اصلی پخش در ارتباط هستند.

خرید کاشی و سرامیک در انواع طرح های جدید و مدرن

خرید کاشی و سرامیک در انواع طرح های جدید و مدرنخرید کاشی دیوار در طرح های جدید و قدیم، صورت می گیرد. در حال حاضر شاهد عرضه انواع طرح های مدرن در بازار کاشی و سرامیک می باشیم.
بدون شک دسته بندی کاشی ها و سرامیک های موجود در بازار از نظر طرح و مدل، کاری دشوار و بسیار وقت گیر است. اما برخی از فروشندگان، این محصولات را به چند دسته کلی زیر تقسیم می کنند:

  • کاشی ها و سرامیک های ساده سفید یا مشکی
  • سرامیک های ساده رنگی
  • سرامیک طرح دار کلاسیک
  • سرامیک های طرح جدید و مدرن
  • سرامیک های مدل قدیمی

بدون شک هر کدام از اینها به نوبه خود، تنوع منحصر به فردی داشته؛ و مصارف خاص خود را دارند.
اما به نظر می رسد؛ که اغلب مرم به دنبال خرید کاشی و سرامیک در طرح های مدرن و جدید باشند. زیرا این طرح ها با دکوراسیون منازل جدید، هماهنگی بیشتری دارند. از طرفی طرح های مدرن کاشی، بسیار شیک، زیبا و خاص هستند. خرید و فروش این سرامیک ها از طریق فروشگاه های سراسر کشور انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید