سفارش سرامیک آشپزخانه طرح سنگ مرمر در ابعاد و اندازه های مورد نیازتان را می توانید به صورت آنلاین در سایت ما ثبت کنید. سرامیک های آشپزخانه ای امروزه در طرح های بسیار زیبایی تولید می شوند. یکی از طرح های پرفروش که با استقبال بسیار خوب خریداران روبه رو شده است، طرح سنگ مرمر می باشد. این طرح علاوه بر ظاهر زیبا و شیک، بسیار بادوام بوده و نصب آسانی دارد.

سفارش را می توانید به صورت آنلاین در همه ساعات شبانه روز ثبت کنید.

سفارش سرامیک آشپزخانه طرح سنگ مرمر

نمونه های جدید سرامیک آشپزخانه طرح سنگ

نمونه های جدید سرامیک آشپزخانه طرح سنگ

سرامیک های طرح سنگ از جمله جدیدترین کفپوش های تولید شده در ایران بوده که محبوبیت بالایی نیز دارند. سرامیک های طرح مرمر از جمله پرفروش ترین نمونه های جدیدی هستند که می توانید در بازار آنها را در رنگ و ابعاد مختلف مشاهده کنید. طرح های متنوع این سرامیک ها از ساده گرفته تا گلدار و سه بعدی نظر هر خریداری را در نگاه اول به خود جلب می کند. به کمک این نوع سرامیک ها می توان کف آشپزخانه را به زیبایی هرچه تمام تر پوشش داد.

استفاده از این سرامیک ها در کف آشپزخانه علاوه بر آنکه فضا را زیباتر و دلبازتر جلوه می دهد، سبب بزرگتر نمایان شدن فضای آشپزخانه می گردد. هر چند سرامیک های طرح سنگ قیمت نسبتا بالایی دارند، اما با یک بار هزینه می توان تا سال ها از این سرامیک ها بدون هیچ دغدغه ای استفاده نمود.

سرامیک های طرح سنگ استحکام بالایی دارند. در برابر ضربه و خط و خش و ساییدگی مقاومند و به علت لعاب دار بودن، لیز و سُر نیستند. نمونه های جدید خاصیت آنتی باکتریال دارند و می توانند محیط آشپزخانه هم جذاب تر و هم بهداشتی تر کنند. نمونه های آن را می توانید با یک جستجو در اینترنت یا مراجعه به فروشگاه های کاشی و سرامیک مشاهده نمایید.

قیمت بهترین سرامیک آشپزخانه سال 99

قیمت بهترین سرامیک آشپزخانه سال 99

قیمت سرامیک آشپزخانه در سال 99 متغیر بوده و عوامل متعددی در بالا و پایین رفتن قیمت آن تاثیرگذار بوده اند. از جمله این عوامل می توان به نوسان نرخ ارز، افزایش هزینه مواد اولیه و حمل و نقل اشاره نمود. بهترین سرامیک آشپزخانه را در طرح های جدید می توانید در سایت مشاهده کنید. سرامیک های آشپزخانه با جدیدترین فناوری های تولید شده عرضه گردیده تا هر مشتری با توجه به سلیقه و بودجه ای که برای خرید مدنظر دارد، انتخاب خود را انجام دهد.

به دلیل فروش بدون واسطه و عرضه مستقیم قیمت تمام شده زیر نرخ بازار آزاد بوده و مشتریان به خصوص آنهایی که قصد خرید عمده دارند، می توانند با هزینه کمتر، خرید بهتر، بیشتر و باکیفیت تری را تجربه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید