شرکت سرامیک دیوار آشپزخانه جدید ساده با تمام توان و تلاش خود سعی می کند محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد. زیبایی چشمگیرش و نفوذ ناپذیری آب باعث افزایش فروش شده است. سرامیک دیوار آشپزخانه یکی از مهم ترین مصالح در هنگام ساخت آشپزخانه می باشد. که در طرح و مدل های مختلفی تولید می شود و ما می توانیم مطابق با دکوراسیون منزل خود آن را انتخاب کنیم.

شرکت سرامیک دیوار آشپزخانه جدید ساده

جدیدترین انواع سرامیک دیوار آشپزخانه

جدیدترین انواع سرامیک دیوار آشپزخانه

جدیدترین انواع سرامیک دیوار آشپزخانه شامل گزینه های زیر می شوند:

  • سرامیک آشپزخانه مدل کلاسیک : این مدل ها در رنگ های روشن و کرم تولید می شوند و شما می توانید با استفاده از آن ها اندازه آشپزخانه خود را بزرگ جلوه دهید.
  • مدل سرامیک مدرن: اگر دکوراسیون منزل شما مدرن می باشد می توانید از سرامیک های تیره در فضای بین کابینت ها، کانتر و یا میز جزیره ای آشپزخانه استفاده کنید. اگر اندازه آشپزخانه شما کوچک می باشد باید از رنگ های روشن به جای رنگ های تیره استفاده کنید.
  • مدل سرامیک آشپزخانه ساده : این مدل ها معمولا در رنگ های سفید و کرم می باشند. در واقع به صورت تک رنگ تولید می شوند. افرادی که دوست دارند آشپزخانه آن ها ساده باشد می توانند از این مدل ها استفاده کنند. علاوه بر این در آشپزخانه های مینیمال و مدرن هم می توان از این سرامیک ها استفاده کرد.
  • مدل سرامیک آشپزخانه به سبک روستایی: سرامیک های که به سبک روستایی می باشند دارای مدل های انواع سنگ های طبیعی و چوب ها می باشند. به طوری که شما می توانید با این سرامیک ها فضای طبیعی را به آشپزخانه خود تقدیم کنید.
  • مدل سرامیک با طرح های هندسی: این مدل ها دارای طرح های متنوعی می باشند. به خاطر همین علاوه بر دیوار آشپزخانه می توان در کف آشپزخانه هم از آن ها استفاده کرد.

فروش سرامیک دیوار آشپزخانه شیک

فروش سرامیک دیوار آشپزخانه شیک

فروش سرامیک دیوار آشپزخانه شیک با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. برلی خرید این محصول با کیفیت و ارزان قیمت از طریق وب سایت ما اقدام کنید. با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید. علت پر فروشی سرامیک های دیوار آشپزخانه باید داری ویژپی های زیر می باشد:

  • در مقابل ضربه مقاومت بالای داشته باشند.
  • در زمستان با بخار گرفتن سرامیک ها دچار آسیب نشوند. 
  • ضد آب باشند و بتوان به راحتی آن ها را شست و تمیز کرد.

برای دیوار آشپزخانه می توان از سرامیک درجه دو و سه استفاده کرد. اما برای کف آشپزخانه حتما باید از سرامیک های درجه یک یا دو استفاده کرد. سرامیک های دیوار را نمی توان روی کف استفاده کرد. اما سرامیک های کف را می توان به عنوان سرامیک دیوار هم استفاده کرد.

سرامیک آشپزخانه شیک با بهترین متریال ها ساخته شده است. در واقع علاوه بر زیبایی کیفیت و دوام بالای هم دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید