در حال حاضر، با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون فضای داخلی ساختمان بخصوص آشپزخانه، استفاده از مصالح مقاوم و استاندارد مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. یکی از این مصالح سرامیک است، که خود دارای انواع و طرح های متنوعی است. استعلام قیمت سرامیک آشپزخانه طرح جدید سفید، از طرق مختلفی امکان پذیر است. آنچه که اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه شود، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب است. 

قیمت سرامیک آشپزخانه طرح جدید سفید

پرطرفدار ترین سرامیک آشپزخانه طرح جدید

پرطرفدار ترین سرامیک آشپزخانه طرح جدید یکی از پرطرفدار ترین سرامیک آشپزخانه با طرح جدید، سرامیک طرح پارکت است که به دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تقسیم بندی می شود. نمونه لعاب دار آن، دارای انواع مات و براق است. بهتر است برای آشپزخانه از نوع لعاب دار مات استفاده شود. زیرا سرامیک های براق، زودتر دچار لکه و آلودگی می شوند و این لکه ها قابل مشاهده است. از طرفی، به طور مرتب نیاز به تمیزکاری و نظافت دارند. 

سرامیک های طرح چوب، از نمونه های بسیار محبوب است و انتخاب مناسب و ایده آلی برای آشپزخانه است. این نمونه از سرامیک ها، گرمی خاصی به فضای آشپزخانه می بخشد و از طرفی، لکه و کثیفی بر روی این نمونه از سرامیک ها قابل مشاهده نیست. در هنگام انتخاب این نمونه از سرامیک ها از نظر رنگ و طرح حساسیت ویژه ای داشته باشید و مدلی را انتخاب کنید که با تجهیزات و کابینت های موجود در آشپزخانه هماهنگی و تناسب داشته باشد. 

سرامیک طرح شیشه ای، از دیگر نمونه های پرطرفدار است که برای دکوراسیون و سبک های مدرن به کار می رود. یکی از ویژگی های منحصر بفردی که این محصول از آن برخوردار است، این است که نور را به طول فوق العاده ای بازتاب می دهد و دارای رنگ بندی های متنوعی است. به کار بردن سرامیک های شیشه ای با رنگ روشن در کنار وسایل و کابینت های تیره، جلوه و زیبایی خاصی را به فضا و دکوراسیون داخلی آشپزخانه می بخشد. 

خرید سرامیک آشپزخانه سفید یزد

خرید سرامیک آشپزخانه سفید یزد خرید سرامیک آشپزخانه یزد، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در طرح ها و مدل های متنوع، انجام می پذیرد. خرید به صورت عمده، مستقیم و بدون واسطه با حذف دلالان، دارای مزایای ویژه ای است.

از جمله این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و از لحاظ اقتصادی بسیار کم هزینه است. در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش دریافت سرامیک آشپزخانه دریافت نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید