امروزه، با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون فضای داخلی ساختمان، به کار بردن و بهره گیری از مصالح ساختمانی مقاوم، مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران قرار گرفته است. یکی از این مصالح ساختمانی، سرامیک پرسلان است که از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است.

شرکت سرامیک پرسلان پله لعاب دار، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی بالا، به طور گسترده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

شرکت سرامیک پرسلان پله لعاب دار

خصوصیات سرامیک پرسلان پله لعاب دار

خصوصیات سرامیک پرسلان پله لعاب دار سرامیک پرسلان پله، از مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی ساخته می شود. فرآوری این نمونه از سرامیک، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تحت نظر متخصصین انجام می شود. از این رو، از ویژگی ها و خصوصیات منحصر بفردی بهره می برد، که استفاده از آن را در قسمت های مختلف ساختمان، از جمله پله ها به طور گسترده ای افزایش داده است. یکی از ویژگی های این محصول، این است که در مقایسه با سرامیک های معمولی از نظر وزنی بسیار سبک است و از این رو، نصب آن آسان و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. 

از دیگر خصوصیت های قابل توجه این محصول، می توان به مقاومت آن در برابر عوامل و مواد شیمیایی اشاره کرد. این نمونه از سرامیک، با در معرض قرار گرفتن مواد شیمیایی، دچار آسیب نمی شود و همواره کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. همچنین، در شرایط جوی مختلف، بخصوص در فصول سرد، در مقابل یخ زدگی از دوام قابل توجهی برخوردار است و در اثر انجماد، ترک بر نمی دارد و شکسته نمی شود. 

قابلیت جذب آب سرامیک پرسلانی لعاب دار بسیار کم است و از این رو، رطوبت و آب در آن نفوذ نمی کند. از تراکم بسیار خوبی بهره می برد و به دلیل تخلخل بسیار کم، در مقابل سایش، از استحکام بسیار خوبی برخوردار است. این محصول، در ابعاد و طرح های متفاوتی تولید و در بازار عرضه می گردد، که از این رو، دست افراد با سلیقه های گوناگون را برای انتخاب باز گذاشته است. 

خرید انواع سرامیک پرسلان در تبریز

خرید انواع سرامیک پرسلان در تبریز خرید سرامیک پرسلان تبریز، بر اساس کیفیت بالا و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در طرح ها و رنگ بندی های متنوع، انجام می پذیرد و از قیمت های مختلفی بهره می برد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه، دارای مزایای ویژه ای است. از جمله این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است. آنچه که اهمیت دارد، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید