در حال حاضر، بیشتر طراحان و معماران صنعت ساختمان سازی و فضای داخلی، سعی می کنند که از متریال های مناسب و استاندارد بهره ببرند. یکی از انواع این مصالح سرامیک پرسلان است که ویژگی های منحصر بفردی دارد و در طرح ها و رنگ بندی های متنوعی تولید و عرضه می گردد.

شرکت پخش سرامیک پرسلان کالیبره، بهترین محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

شرکت پخش سرامیک پرسلان کالیبره

ویژگی اصلی سرامیک پرسلان کالیبره

ویژگی اصلی سرامیک پرسلان کالیبره ویژگی اصلی سرامیک پرسلان کالیبره، این است که با استفاده از دستگاه های مخصوص و لیزری فرآوری و تولید می شود و عملا هیچ درزی در سطح و کناره های آن وجود ندارد و در مقایسه با سرامیک های معمولی، از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار است. از آنجایی که این نمونه سرامیک هیچ گونه درزی ندارد، بنابراین، از زیبایی و جذابیت خاصی بهره مند است و از طرفی، عملیات تمیز کاری و نظافت آن در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی قابل انجام است. 

برای ساخت این نمونه از سرامیک ها، از قالب های مخصوص استفاده می شود، که در نتیجه دارای ابعاد واقعی و دقیقی هستند. از ویژگی های دیگر این نمونه سرامیک ها، این است که عملیات نصب آن ها بدون اختلاف و به طور دقیق انجام می پذیرد. همین ویژگی، موجب شده است که در سالن های بزرگ که از سرامیک پرسلان کالیبره با ابعاد بزرگ استفاده می شود، کاملا یک دست و منظم در کنار هم قرار بگیرند. ممکن است در هنگام نصب به میزان بسیار کمی درز بین سرامیک ها وجود داشته باشد، که با استفاده از چسب و دوغاب مخصوص پر می شود. 

سرامیک های پرسلانی کالیبره، از تراکم بالایی برخوردار هستند که موجب بالا رفتن استحکام و دوام بیشتر می شود. از نظر وزنی، بسیار سبک است. لذا، حمل و نقل و نصب آن، به راحتی انجام می پذیرد. در شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت بالایی دارد و در مقابل یخ زدگی و حرارت بالا، بسیار مقاوم و بادوام است. این محصول، به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب تولید می شود. نمونه لعاب دار آن، بسیار زیبا است و اجرای آن، زیبایی فضا را چندین برابر می کند. 

پایین ترین قیمت سرامیک پرسلان جدید

پایین ترین قیمت سرامیک پرسلان جدید استعلام پایین ترین قیمت سرامیک پرسلان جدید، از طرق مختلفی امکان پذیر است. عوامل متعددی، از جمله ابعاد سرامیک، نوع فرآوری، طرح و غیره بر قیمت این محصول تاثیرگذار است. خرید به صورت مستقیم و با حذف دلالان، هزینه پرداختی را بسیار مناسب تمام می کند و قیمت نهایی بسیار کمتر می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید