به دلیل تولید کاشی طرح دار سنتی در کشور صادرات کاشی طرح دار به دیگر کشورها بسیار داغ و پر رونق می باشد و افراد زیادی در زمینه تجارت این کالا مشغول به فعالیت هستند، بهترین کاشی های طرح دار صادراتی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه می‌ شوند و دارای ظاهری خاص و کیفیت بالا می باشند که تحت تاییدیه اداره استاندارد نیز قرار گرفته اند و جزء برترین نوع این محصولات در کشور به شمار می روند.

صادرات کاشی طرح دار سنتی

آشنایی با کاشی طرح دار

آشنایی با کاشی طرح دار کاشی طرح دار از جدیدترین برندهای کاشی می باشد که در طی سال های اخیر فعالیت خود را آغاز نموده است اما با طراحی‌های خاص و زیبای این محصولات توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در میان طرفداران این محصولات به دست آورد.

معمولاً کاشی های طرح دار بر روی خود دارای طرح های گل و رگه های رنگی می باشند که موجب متمایز ساختن این محصولات از انواع مختلف کاشی گردیده است باید بدانید که کاشی طرحدار که تولید می‌ شود با استفاده از مواد نانو و رزین پلی استر روکش شده و مقاومت آن در برابر ضربه و دیگر عوامل مختلف بیشتر می شود.

همچنین باید عنوان گردد که کاشی های طرح دار معمولا در رنگ های شاد و متنوع بوده که برای تغییر دکوراسیون گزینه مناسبی هستند باید بدانید که نوع طرح دار این کالا دارای ضخامت بیشتر به نسبت به نوع ساده بوده به همین دلیل توانسته است جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد و از فروش بالاتری برخوردار گردد امروزه افراد زیادی برای تغییر آشپزخانه ها و یا سرویس‌های بهداشتی خود از این کاشی استفاده می‌ کنند تا بتوانند تا مدت‌ ها از ظاهر خاص این محصولات لذت ببرند.

فروشنده کاشی طرح دار سنتی

فروشنده کاشی طرح دار سنتی فروشنده کاشی طرح دار سنتی با در نظر گرفتن توانایی و قدرت خرید مردم برای تهیه این نوع کاشی ها قیمت آنها را به طرز چشمگیری کاهش داده و توانسته است میزان فروش محصولات خود را چندین برابر نماید.

باید عنوان کرد در این مرکز فروش انواع سرامیک طرح دار با قیمت های گوناگون و کیفیت های متفاوت موجود هستند که خریداران می‌ توانند با هر مقدار هزینه به راحتی کالای مورد نظر را خریداری نمایند.

به دلیل عرضه کاشی با قیمتی استثنایی توسط این فروشگاه این فروشنده به عنوان برترین فروشنده این کالا در کشور شناخته شده و از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دارای چند نشان برتر گردیده است، اگر شما به دنبال خرید مقرون به صرفه و با کیفیت بالا هستید توصیه می کنیم که حتما به این مرکز مراجعه نمایید تا بتوانید کالاهای مرغوب را با قیمت ارزان خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید