ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان فروشنده انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه به فعالیت مشغول می باشیم و با نمونه های بسیار باکیفیت و مدرن این محصولات توانسته ایم رضایت خاطر مشتریان خویش را جلب نماییم. اما یکی از بهترین نوع محصولات ارائه شده در این سایت سرامیک آشپزخانه شیک طلایی می باشد. این متریال با لعاب طلایی که برخی از آنها به صورت برجسته می باشند، زیبایی و شکوه فوق العاده ای را برای دکوراسیون داخلی شما به ارمغان می آورند.

فروشنده سرامیک آشپزخانه شیک طلایی

کاربرد های اصلی سرامیک طلایی

کاربرد های اصلی سرامیک طلایی معمولاً به کاشی هایی که بر روی آنها یک لایه لعاب سرامیکی وجود داشته باشد، سرامیک گفته می شود. در حال حاضر این متریال نقش بسیار مهمی در پوشش دادن به دیواره ها و کف قسمت های مختلف بنا از جمله آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و کف اتاق ها ایفا می نماید.
سرامیک هایی که در بازار وجود دارند به دو دسته کلی سنتی و مدرن تقسیم بندی می شوند و هر کدام از مشتریان بر مبنای سلیقه خود و همچنین سایر بخش های دکوراسیون منزل خویش اقدام به خرید یک نمونه از آنها می نماید.
و اما اگر بخواهیم به یک سرامیک آشپزخانه جدید که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اشاره کنیم، مطمئناً از سرامیک طلایی نام خواهیم برد. این محصول یکی از نمونه های مدرن سرامیک در کشورمان است که به سبب طرح و رنگ طلایی که در ساختار خود دارد، زیبایی و درخشندگی فراوانی را برای قسمت های مختلف خانه به ارمغان می آورد.
و اما کاربرد های اصلی سرامیک طلایی عبارتند از:

  • کف سرویس بهداشتی
  • دیوار سرویس بهداشتی
  • دیوار آشپزخانه
  • دیوار بین کابینت ها
  • دیوار سالن پذیرایی

یکی از نکته های مهمی که در مورد این سرامیک وجود دارد این است که رنگ طلایی موجود در آن کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی داشته و برای سالیان سال در برابر انواع رطوبت، مواد شیمیایی، انواع اسیدها و بازها مقاومت بالایی از خود نشان داده و هیچگونه تغییری در ساختار آن به وجود نمی آید.

فروش سرامیک آشپزخانه شیک جدید

فروش سرامیک آشپزخانه شیک جدید این روزها شاهد رونق فروش سرامیک آشپزخانه شیک و جدید طلایی در کشورمان هستیم که با استقبال گسترده ای از سوی مشتریان مواجه شده است. شایان ذکر است که کارخانجات تولید کننده این محصول پس از انجام عملیات کوتینگ و اعمال لعاب طلایی بر روی آن، سطح آن را به خوبی سایید و صیقلی می نمایند که این امر نه تنها به دوام و پایداری آن کمک فراوانی می نماید، بلکه جلوه و شکوه آن را نیز دو چندان می کند. البته بر روی برخی از آنها شیارهای برجسته ای وجود دارد که در هنگام راه رفتن بر روی آن، مانع از لغزش و زمین خوردن می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید