کاشی استخری شش ضلعی از کلاسیک ترین نوع و مدل کاشی ها است که از قدیم الایام تاکنون از آن استفاده می شده است. فروشندگان کاشی این نوع کاشی ها را برای کف، دیواره و ستون استخرها پیشنهاد می کنند. فروشنده کاشی استخری شش ضلعی آبرنگی از طریق سایت و فروش اینترنتی این کاشی را به فروش می رساند. 

فروشنده کاشی استخری شش ضلعی آبرنگی

مزایای کاشی استخری شش ضلعی آبرنگی

مزایای کاشی استخری شش ضلعی آبرنگی

انواع کاشی استخری در کارخانجات کاشی و سرامیک تهیه و تولید می شود. این نوع کاشی ها هم به صورت چهارضلعی یا مربعی و هم به صورت شش ضلعی در رنگ های گوناگون ساخته می شوند. کاشی استخری در رنگ های سفید، آبی کم رنگ، آبی پر رنگ و آبرنگی موجود می باشد که نوع آبرنگی آن بسیار زیباست و از ترکیب رنگ های آبی کم رنگ و سفید و آبی پررنگ توامان با یکدیگر به وجود آمده است.

در تهیه این نوع کاشی ها از یک نوع خاک مخصوص استفاده می کنند که نفوذ آب در آن بسیار کم است و همین امر موجب شده است که در برابر آب بسیار مقاوم و بادوام باشد و برای استخرها گزینه ی بسیار مناسبی به شمار آید. از دیگر مزایای کاشی استخری این است که دارای ابعاد کوچک بوده و در صورت شکستگی به راحتی می توان آن کاشی شکسته را تعویض کرد. از طرفی لعاب روی این نوع کاشی نور حاصل از شکست نور در آب را به خوبی انعکاس می دهد و فضای روشن تری را برای استخر فراهم می کند.

این کاشی ها به دلیل مواد اولیه ی مرغوبی که دارند کیفیت خود را در برابر آب از دست نمی دهند و رنگ آن ها همیشه ثابت باقی می ماند و تغییر رنگ نمی دهند. از این نوع کاشی ها در حمام و سرویس های بهداشتی نیز استفاده می کنند.

پایین ترین قیمت انواع کاشی استخری

پایین ترین قیمت انواع کاشی استخری

برای خرید کاشی استخری شش ضلعی می توان به نمایشگاه ها و فروشگاههای عرضه ی کاشی و سرامیک مراجعه و آن را خریداری نمود. اما امروزه تولیدکنندگان ترجیح می دهند که محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهند و مستقیما از کارخانه فروش داشته باشند تا مشتریان بتوانند کاشی استخری را به پایین ترین قیمت خریداری کنند و دست واسطه ها و دلالان را در این بازار کوتاه نمایند.

تولیدکنندگان با ایجاد وب سایت هایی مبادرت به فروش کالاها به صورت اینترنتی و آنلاین می نمایند که در این وب سایت ها از قیمت کاشی استخری گرفته تا نوع و کیفیت و مواد به کار رفته در آنها صحبت به میان آمده  و توضیحات کامل داده شده است و خریدار می تواند با خیال راحت و با داشتن اطلاعات کافی کاشی مورد نظر خود را تهیه نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید